Trouvez un billet d’avion pas cher pour Réunion

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Réunion

Aller-retour
Économique
Wichita (ICT)
Réunion
mer. 25/11
mer. 2/12
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Réunion
Réunion : des restrictions de voyage s’appliquent. En savoir plus
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Réunion) et recevez des mises à jour par e-mail.

Dernières bonnes affaires pour Réunion

Saint Denis
Vol direct à partir de 518 €
2 escales et + à partir de 582 €
Saint-Pierre
Vol direct à partir de 662 €

Bon à savoir

Basse saison

mars Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%.

Haute saison

août Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 13%.

Prix moyen aller-retour

788 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

615 € ou moins

Bonne affaire aller simple

299 € ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Réunion

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Réunion ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour Réunion aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 319 €, aller-retour à 590 €, aller simple de Lyon à 603 €, aller-retour à 632 €, aller simple de Marseille à 559 €, aller-retour à 646 €
  • Réservez au moins 4 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en juillet, août et septembre et mars est le mois le moins cher pour partir pour Réunion.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Réunion.
  • L‘aéroport international de La Réunion-Roland-Garros (RUN) est à seulement 8 km de la ville principale de l’île, Saint-Denis. Atteignez Saint-Denis en 15 min de taxi pour commencer votre visite de la Réunion.
  • Réservez votre voiture de location avant votre départ ou sur place à votre arrivée dans l’une des agences à la sortie l’aéroport, comme Rentîles ou Tropicar.
  • L’aéroport de Saint-Pierre Pierrefonds (ZSE) au sud de l’île est plus indiqué pour partir explorer les alentours du Piton de la Fournaise lui-même situé au sud-est de l’île. Le trajet entre les deux est de 60 km et dure 1 h 40 min en voiture.
  • L’aéroport de Saint-Denis est mieux placé pour rejoindre la plage de Boucan Canot tout à l’ouest de l’île. L’aéroport et la plage de Boucan Canot se trouvent à 40 km de distance et le trajet en voiture dure seulement 40 min.
  • Depuis l’aéroport de Saint Denis, envolez-vous pour l’île Maurice en à peine 45 min de vol direct avec Air Austral.
  • Des vols à destination de l’aéroport d’Antananarivo (TNR) sur l’île de Madagascar décollent de l’aéroport de Saint Denis. Ces vols directs de 1 h 40 min sont assurés par Air Madagascar.

FAQ - Réserver un vol pour Réunion

Réunion : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols pour Réunion ?

Quelle est la durée d’un vol pour Réunion ?

Quel est le vol le moins cher pour Réunion ?

Quelles compagnies proposent des vols pour Réunion ?

Quelle est la destination la plus populaire à Réunion ?

Puis-je trouver un vol direct à destination de la Réunion depuis la province ?

Quels sont les documents requis pour visiter la Réunion ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver ?

5 meilleures compagnies proposant des vols pour Réunion

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,1
French Bee
Note générale basée sur 5 avis
8,0
Embarquement
7,6
Confort
9,2
Équipage
8,8
Divertissement
7,6
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "I did not prepay for a meal, but the options available compelled me to buy. The meal was exceptional. The service was also 5-star and the seat was quite comfortable."
Points négatifs : "The flight was late."

Points positifs : "L'avion est neuf, les divertissements sont variés, l'équipage est présent, le pilotage est pro"
Points négatifs : "Trop de monde quand l'avion est plein, impossible de se mettre en situation de détente"

Points positifs : "Clean plane , good crew ,"
Points négatifs : "they didn't load my baggage from flight 1 to 2"

Points positifs : "Yeah Everything well organized"
Points négatifs : "I believe so"

Points positifs : "I loved the different features on the screen and the excellent. Customer service on this flights"
Points négatifs : "The space on the seat."

Points positifs : "Good aircraft, good service, on time, eventless"
Points négatifs : "There are two types of foot-rests, both are a nuisance for people with long legs. The one popping up from below one's seat is extremely hard to put back in place. The metallic one folding down from under the seat in front cannot be secured back and is always in the way if the passenger needs to stretch his/her legs. This seems to be a new appliance, and I jut wish they would do away with it altogether. More is not necessarily better."

Points positifs : "Punctual"
Points négatifs : "They forced me to ceck my trolley because i had a suit with me!!! And the airplane wasn’t even full. Even worst they allowed some pieces of “hand luggage” that were double the maximum allowed size"

Points positifs : "Crew were very good."
Points négatifs : "No vegan food available."

Points négatifs : "Staff Curtsy and overall gestures!!"

Points positifs : "Crew was great but at the airport they had us weight our carry on and then made us check it for 90 euro."

Points positifs : "The seats were bigger across the shoulder area and had more padding than some other budget airlines."
Points négatifs : "Wish there was more elbow room in the seat. I am a big guy and I was having to squish myself so as to not interfere with my neighbor"

Points négatifs : "I was almost forced to stow my luggage in the hold despite me telling the check-in people tjat I had my meds and cpap in the carryon. I spoke to multiple people. Not sensitive."

Points positifs : "The gentleman at the check out his name was Omar went over and above the call of duty for Customer Service me being an American he walked me through each step of using flybe via air France and paying for checking my bags and even the carry on luggage and getting me through security etc."

Points négatifs : "Very cramped seat on the TGV train. I will definitely choose and pay a seat on my own next time, rather than accepting the on picked by Air France... And it will be cheaper, too!"

Points négatifs : "The food is usually very good, this time it was poor to disappointing- dark meat chicken.., tasteless & unhealthy....mushy fruit dessert choices"

Points négatifs : "First class bathroom could have been cleaner and wider - very narrow, hard to maneuver"

Points positifs : "Crew was attentive. Timings were spot on."
Points négatifs : "Virtually no information at boarding which made everybody just make a huge line. Boarding they a bus, it was raining and we got wet."

Points positifs : "Flight attendant was rude to my non French speaking 12 year old. He ripped his charger out of the USB port and threw it at him."
Points négatifs : "TSA was sketchy and gave a FULL search, part down, etc. I kept asking and the excuse kept changing. Final excuse ridiculous! Flight attendant could have not treated my son as he way he did. I was unaware that the usb cord being inputted during taxiing As was my son. He was horrible to him!!"

Points positifs : "The crew was amazing and extremely helpful!"
Points négatifs : "The food could have been better"

Points positifs : "Crew very professional"
Points négatifs : "Boarding was a little confusing"

Points négatifs : "Really hard to get boarding passes online"

Points négatifs : "The craft is a bit old. Harsh landing."

Points positifs : "Had decent room space seats comfortable"
Points négatifs : "My luggage could have arrived for a start"

Points positifs : "Crew great."

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "Seat"

Points négatifs : "Seat was super uncomfortable. Could not fit in my legs at all, could not recline it enough. Maybe sufficient for a one hour flight, definitely not on an intercontinental flight."

Points positifs : "Yes"
Points négatifs : "Everything very good"

Points positifs : "Entire trip was easy and comfortable."

Points négatifs : "Check in process running smoothly and better announcement of gate change"

Points positifs : "The crew was friendly!"
Points négatifs : "Once again no vegetarian options."

Points négatifs : "More chose in meals. I flew to and from within a week. All I had were chicken, chicken and chicken for snack too."

Points positifs : "Fantastic Crew!"
Points négatifs : "Seats are comfortable but tight."

Points positifs : "The airplane"
Points négatifs : "Nothing"

Points négatifs : "Two hour delay meant we missed our connection. Then given a very late flight and had to haggle for ages to get earlier flight and told we should pay extra for it!"

Points négatifs : "I have never been in a situation were a flight has been delayed due to the co-pilot suffering a knee injury prior to take off. A request for a doctor on board after an hour or so and then having to leave the plane and then re-board after about 40 minutes was quite bizarre."

Points négatifs : "My entertainment device did not work the entire flight."

Points positifs : "Crew members"
Points négatifs : "Up to 1 hour late and they leaved my baggage in Paris"

Points positifs : "Crew was nice, too short of a flight to figure out more"
Points négatifs : "no chance to try. Can’t pick a special meal in short term flights and snacks are not vegan"

Points négatifs : "they lost our luggage very inconvenient"

Points négatifs : "I didn't get to board, ended up spending $2,400.00 over and above the $980.00 that I spent booking the initial ticket. I was not informed when I booked the ticket that when you transit through 2 schengen countries, you need a transit document. I was informed about it at then airport. Not only did I miss my flight, I had to book for the next day at a outrageous price. SUPER BAD CUSTOMER SERVICE...BOTH KAYAK and PRICELINE. Will never recommend you guys to anyone."

Points positifs : "Entertainment"

Points négatifs : "Being in the middle of the 4 seats with guys on both sides. They tend to restrict the space by using the arm rests."

Points positifs : "Just a routine flight but done with perfect execution."
Points négatifs : "Nothing."

Points positifs : "Good quality flight"
Points négatifs : "But delayed and lost baggage"

Points positifs : "Service and crew are great"
Points négatifs : "Seats"

Points positifs : "Check in process was easy. The flight attendants are all very helpful and kind. We are playing was OK but it could’ve been cleaned a little better before we got on board."
Points négatifs : "Check in process was easy. The flight attendants are all very helpful and kind."

Points négatifs : "Not much legroom."

Points positifs : "Quick and efficient not lying more to say or critique."
Points négatifs : "Coffee and a bread roll as a snack??"

Points négatifs : "My entire travel experience became extremely rushed and chaotic due to my flight being canceled and me being alerted -LESS THAN AN HOUR BEFORE IT TOOK OFF! This is unacceptable."

Points positifs : "That I was able to sleep a bit on the flight - and that we gained an hour."
Points négatifs : "It left at 6 am. Which means we had a wake up call from the airport hotel at 3:30 am to stand in line with hundreds of others. The Air France app on my phone didn't let me pre- check in."

Points positifs : "The crew worked hard, but the food was below the French standards."
Points négatifs : "The flight was delayed for 2.5 hours and the passengers spent this time in the cabin without a/c."

Points positifs : "It was on time"
Points négatifs : "Hard seats Boarding was 35 min delayed"

Points positifs : "Crew"
Points négatifs : "Change crew"

Points positifs : "Great food, friendly crew"
Points négatifs : "Late boarding wasn’t announced. Ran out of several drink items on flight"

Points négatifs : "More announcements about lateness of departure. Less breakable plastic glasses. Passing water out more e often. Better coffee- it was very weak. Better movie selection"

Points positifs : "Crew was very pleasant and efficient."
Points négatifs : "Informed the day before via an email from the site that the flight was delayed. Arrived at airport on time, checked in. Once at the gate we all waited to board. Boarding time came and went with no information. Everyone waited. No information was announced and no one was at the gate. After waiting for over an hour with everyone in confusion, boarding was announced. No information, no acknowledgement."

Points positifs : "ok"
Points négatifs : "very short flight"

Points positifs : "Air Austral ok"
Points négatifs : "When your company proposes flight which goes through Thailand, it should be clearly advised that there will be a visa that needs to be bought while going through the Thai immigrations, we spent around 14,000 Thai Bhats while incoming and outgoing. Very dictative country, I will never ever fly again through Thailand with Air Austral, I would prefer paying another Rs.10,000 to emirates and have a better service. The Hifly company that operated the flights from RUN to BKK and back, was a disaster, very uncomfortable and really bad service."

Points positifs : "Crew and service were top rate."
Points négatifs : "Flight delayed over an hour. There was little information passed along within the airport. Boarding/manifest at the gate was a madhouse with no order or flight class boarding. This was surpassed at Reunion by the mobs crowding to get their visas."

Points positifs : "Les repas sont très qualitatifs, Les films proposés sont nombreux et variés, Le confort est meilleur que d'autre compagnie pour le même prix et la même classe. (Classe loisir chez air Austral). Disponibilité des hôtesses de l'aire"
Points négatifs : "Retard au décollage mais dû à l'installation en dernière minute d'une civière"

Points positifs : "Le staff est accueillant et aimable. Les avions sont bien entretenus et récents."
Points négatifs : "RAS"

Points négatifs : "To learn that the flight was over 3 hours later was a problem for different reasons : - what to do in a airport during 3 hours ? - we arrived in St Denis at 11:10 pm, + luggage time so nobody could come to pick us"

Points positifs : "Food and service are above usual airline standard."
Points négatifs : "Both directions transit/transfer at Reunion/St. Denis was a joke. This is more the fault of the airport than Air Austral. The security facilities are inadequate and slow, staff unfriendly ... consequently the transfer can never be made in time and departure is delayed. After all of that you get back on same aircraft !!! why not leave passengers flying onwards to Johannesburg (Mauritius) on the plane ... as I have experienced with many other airlines."

Points positifs : "Staff was nice. Worked to make sure we were seated in a way that helped us stay together. Plenty of space. Courteous staff."
Points négatifs : "Flight was delayed leaving Antananarivo. Flight arrived slightly late to Port Louis (Mauritius). Wanted to get food at airport in Reunion as we got to Reunion at 8:25 pm and had left home (to get to airport in Antananarivo at 2:30 pm, were only served a small snack on flight - it was only 1 hour long), but there was no ATM in the terminal and the only place serving food did not accept international credit cards."

Points négatifs : "Arrived 20 - 25 minutes late on connecting flight Air Austral from Johannesburg. But the real problem is transfer at St. Denis - worst ever encountered. There is only one security station in a cramped stuffy area ... staffed by 8 slow, useless and unfriendly people. The technology must be outdated, because although your cabin bag, laptop case etc. is scanned, before scanning every bottle (no matter how small ... even 50ml or 100ml), makeup etc. is manually searched for then taken by hand and scanned in a separate device. Also any duty-free in a sealed pouch is taken, opened, then re-packed in a new IDENTICAL pouch and sealed !!!aaarrrrggggh?? Do this x 100 passengers (all travelling to Port Louis from Johannesburg via Saint Denis) and your Air Austral scheduled 1 hour transfer time is a joke ... with this frustrating process they need 2.5 hours minimum. Coupled with Air Austral late arrival of 20 minutes departed about 80 minutes late. The joke of it is the plane from Saint Denis to Port Louis is the same plane as used for Johannesburg - Saint Denis leg ... so why disembark the 90% passengers going to Port Louis at all ... leave them on the plane and only disembark those few for Saint Denis."

Points négatifs : "Online check-in - boarding pass for 2nd leg Saint-Denis - Port Louis could be issued, but not for 1st leg ?? Boarding - confusing - boarding pass issued stated 14:45 as boarding time when this was in fact scheduled departure time. Plane eventually departed 20 mins late."

Points positifs : "Air Austral is a great airline providing top quality service"

Points positifs : "le professionnalisme de l'équipage"
Points négatifs : "pas assez de place entre les sièges"

Points positifs : "everything"
Points négatifs : "too little of ethanol on board (nothing)"

Points négatifs : "Cela fait la deuxième fois que mon vol retour a été détourné vers l'aéroport de Roland Garros (au nord de l'île ) au lieu de Pierrefonds au sud.J'habite à Cilaos et avec un vol de 18H20 pris à Maurice, je rentre chez moi à 22H au lieu de 20H. La première fois avec 7H de retard, on devait me rembourser 50€ mais une fois à l'agence on me dit que non. Roland"

Points négatifs : "Disappointing"

Points positifs : "Les sieges et les nouveaux ecrans qui permettent de charger ses appareils electriques."
Points négatifs : "Aimerai avoir un marche pied pour caller ses pieds."

Points positifs : "Avion tout neuf est confortable"
Points négatifs : "Pas assez de films récent"

Points positifs : "Tout !!"

Points négatifs : "I would suggest not taking a middle seat if you are looking for comfort. Once people start to sleep you are completely stuck and no more reapect for personal space. Would definitely recommend an aisle or window seat on such a long flight"

Points positifs : "A350 tout neuf avec nouveaux équipements"
Points négatifs : "Environ 1 heure de retard... Deja beaucoup de places avec le système audio défaillant"

Points positifs : "The ground staff speak very little english,at first they could not find my reservation and took almost 1/2h just to retrieve bookings. Other than that great experiences."

Points positifs : "nice jet"
Points négatifs : "3hrs late"

Points positifs : "Excellent Staff on board, comfortable seats, very good food"
Points négatifs : "Staff at the orly check in desk were as unhelpfull and unfriendly as possible, luckily the airline crew helped us to accommodate my 83 y/o mother to a more adequat seat"

Points positifs : "A l'heure"
Points négatifs : "Le service bagages aà Orly a oublié de me rendre ma pièce d'identité alors que j'étais pressée de prendre le train... m'a laissé un message, mais pas de nouvelles depuis alors qu'il devait me rappeler ..."

Points négatifs : "The airline canceled the original flight. They then rescheduled the flight to a date and time that I could not accept. I called and notified the travel agency and was first told I'd be refunded but then received another reschedule notice. That flight was also eventually canceled. The airline rescheduled me to another flight ( number 3 at this point) which I clearly told them, over there phone, twice, that I could not accept. I was told they would check with the airline to see if I could have a refund. I later received an email that said I would not get a refund for lack of communicating that I would not accept the rescheduled flight. Horrible horrible horrible experience. Worst travel related experience I've had with an airline and travel agency."

Points positifs : "Le repas"
Points négatifs : "Confort, Divertissement, tactile de l’écran individuel pas terrible"

Points positifs : "Movies and fruit juices"
Points négatifs : "The crew made us feel like we were too much, flight were late, sits uncomfortable and disgusting with chocolate everywhere from the last flight"

Points positifs : "Avion tout neuf, service impeccable, air Caraïbes !!!!!"

Points positifs : "Pas trop de place mais vol agreable"
Points négatifs : "Repas moyen. Peu de place avec personnse fortes aux sièges voisins"

Points positifs : "Excellent Staff, comfortable seats, very good food."
Points négatifs : "Delays of 2 hours at the departure from Port au Prince."

Points positifs : "Tried twice to purchase a checked bag before the flight. Credit card transactions are still pending but my reservation never reflected the purchase. Had to pay an extra 10€ at check-in. Probably because I used a US VISA card."
Points négatifs : "see above."

Points positifs : "Airbus A330 200, des écrans minuscules, ou centraux, un vol avec une heure de retard"
Points négatifs : "Un équipage parano avec par exemple 2 contrôles de ceinture a 3 minutes d'intervalle avant le décollage. Des interruptions très fréquentes pour ne rien dire."

Points positifs : "En fait ce n'est pas AIR CARAIBES mais FRENCH BLUE qui est en charge du vol. C'est un vol LOWCOST A priori, le coût du billet est plus interressant ??? Sur le site AIR CARAIBES ce n'est pas le cas. Ponctuel et appareil tout neuf. Wifi payante."
Points négatifs : "Repas à minima. Et toutes les boissons supplémentaires sont payantes. Equipage moyen. Elles sont là uniquement pour le minimum et pour vendre les boissons et snacks, et duty free. Ne passent que très rarement dans les rangées. Très long pour débarrasser les plateaux. Proposition de films à minima également. très peu de récents. Peu de place dans les sieges sous forme 3x3x3. Commandant de bord ne parle que l'anglais meme en arrivant sur le tarmac à ORLY !!!"

Points positifs : "The hospitality"
Points négatifs : "The bumpy ride"

Points positifs : "The crew was friendly and did an excellent job of making sure everyone had everything they needed throughout the long flight like toys for the kids, sleeping masks & socks, pillows, snacks, etc."
Points négatifs : "The seats were not very comfortable and the food was just ok."

Points négatifs : "That there was no mention nowhere when I was booking my flight that I was supposed to pay 115 USD for checking 1 bag. really bad practices. I won’t use this airline anymore."

Points négatifs : "Mon écran ne fonctionnait pas !!!"

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "having proper maintenance on their old airplanes . Help their costumer if for techincal issue you had to cancel a flight for more then a week from miami to paris sept 18 /2019"

Points négatifs : "At the time listed for boarding, there was still no information on the screen, which was anxiety-inducing. This meant that in instead of being able to leave our portion of the terminal (where there was no restaurants), we stayed there to make sure we didn't miss any information about changes."

Points positifs : "The crew was very kind"

Points positifs : "The crew was helpful and I was not lost as to what was happening, they were polite in dealing with us even though we missed our flight because air Antilles."

Points négatifs : "The TV's were unresponsive, so the person behind me kept poking at the screen and hence at my head at various points during the flight"

Points positifs : "Your price"
Points négatifs : "Was not clear that luggage is not included Paying for luggage online was very confusing and not straight forward On board touch screens do not work well"

Points négatifs : "Didn’t have to pay a bag fee from Miami to Paris but had to pay 100€ each for two bags to come back?? Extortion and infuriating. Most likely will never use you guys again."

Points négatifs : "L'écran tactile, le hublot et le confort des sièges"

Points négatifs : "L'écran tactile, les sièges, le hublot"

Points positifs : "Personnel top!"
Points négatifs : "Attente un peu partout Son mauvais pour les films"

Points négatifs : "Revoir les écrans de l’avion"

Points négatifs : "Too high a price to pay for my suitcase. $130 for one trip is excessive."

Points négatifs : "The experience at the airport for check-in was terrible. The website would not allow advanced baggage check-in so we were forced to pay full price for an additional price of 100 euro (unbelievable) and then the credit card machines were not working so we were expected to go and find cash to pay."

Points négatifs : "Plus d'espace pour les sièges"

Points négatifs : "Le fait que corsair ai cree une sous categorie appele economy basic qui ne contient pas de bagages au retour!!!"

Points positifs : "The help from the crew was okay."
Points négatifs : "The fact that the flight was delayed by an hour."

Points négatifs : "Gros retard Écran de divertissement ne fonctionne pas bien"

Points négatifs : "Boarding process was awful in Montreal and with the busss to plain. Not good entertainment system or selection."

Points négatifs : "Décollage avec près d'une heure de retard"

Points positifs : "Friendly crew, decent food and beverages"
Points négatifs : "Very tiny seats - knees touching the seat in front of me the whole time."

Points négatifs : "Ça ne fonctionnait pas. 2 membres de l’équipage ont essayé sans succès"

Points positifs : "Nice new plane, good staff, OK food"
Points négatifs : "It was much too cold overnight. The music that is played live is not to everyone's liking. Better play it softer and have something without singing - it became very annoying."

Points positifs : "Le repas montréal/Paris"
Points négatifs : "Les agents de bord féminins peu souriantes. elles sont froides."

Points positifs : "Le personnel est très courtois et avenant."
Points négatifs : "Nous avons payé un supplément afin de pouvoir choisir nos sièges, mais ce choix n'a pas été respecté. Nous avons plutôt été placé aux sièges les plus près des toilettes. Grande déception. Plus jamais nous investirons un supplément si c'est pour avoir des places gratuites."

Points négatifs : "The flight was over two hours late, very unorganized and crowded and too cramped and uncomfortable. My entertainment unit didn't work."

Points négatifs : "Tout a été très apprécié, sauf le fait d'avoir payé pour des sièges en particulier et que ce ne soit pas respecté."

Points positifs : "Repas copieux et bon De La place pour les jambes"
Points négatifs : "Placés à côté des toilettes ce qui n'est vraiment pas idéal pour se relaxée en vue de supporter le décalage horaire"

Points négatifs : "Beaucoup de retard de plus de 2h pas satifait"

Points négatifs : "Manque de chois... Divertissement"

Points positifs : "Mon vol a été annulé, alors que tout les passagers étaient agglutinés dans l'aéroport. L'information a été donnée très tardivement et de façon contradictoire. Tout le monde a été placé dans le vol du lendemein, ce qui jette un doute sur la réalité d'une "fuite hydraulique identifiée en vol""

Points positifs : "Seats were fairly comfy."
Points négatifs : "it is a leased Airbus that is really showing its age... They handed out iPads for entertainment rather than use the antiquated "in seat" system. No overhead lights on the aircraft. Also, late departure."

Points positifs : "Les PNC sont aimables et prévoyants. L'embarquement s'est fait sans problèmes. Le diner est correct, mais le petit déjeuner est moyen."
Points négatifs : "Le gros point noir est l'écran "tactile" très peu pratique. Il faut en effet cliquer avec son ongle pour pouvoir l'utiliser ... Autre gros point noir la variété des films et de la musique est quasi inexistante. Il est même difficile de trouver quelque chose de correct à regarder/écouter."

Points positifs : "Le personnel est très bien. Le repas est correct sans plus."
Points négatifs : "Le petit dejeuner n'est pas terrible : une petite brioche avec confiture accompagné d'une compote. Rien de transcendant. Le divertissement n'est pas terrible non plus, l'écran tactile réponds très mal, les écouteurs fonctionnent mal et les films proposés ne sont pas formidables."

Points positifs : "Le service du personnel à bord est hors pair...ainsi que les sérvices / produits qui sont déjà inclus dans le prix du billet..Très apprécié."
Points négatifs : "L'avion qui venait de Paris avait 50 places de moins ...donc, pas de place pour moi.,mais sans pouvoir justifier mon entêtement je suis resté devant le comptoir de service 3 heures et une heure avant le départ il y a un passager qui avait une correspondance et que la compagnie avait décidé de prioriser et il ne s'est pas présenté,,J'ai ainsi fait mon vol in extemis.."

Points positifs : "Food and service were good. Seats were comfortable and they had modern led panels with up to date entertainment."
Points négatifs : "Late boarding"

En savoir plus sur French Bee

Réservez des billets d’avion pas chers pour Réunion

Dernières offres d’allers-retours

5/12
sam.
sans escale
Air Caraïbes
11h 00min
ORY - RUN
20/1
mer.
sans escale
Air Caraïbes
11h 35min
RUN - ORY
4/1
lun.
sans escale
Air Caraïbes
11h 00min
ORY - RUN
16/1
sam.
sans escale
Air Caraïbes
11h 35min
RUN - ORY
15/2
lun.
sans escale
Air Austral
11h 00min
CDG - RUN
21/2
dim.
sans escale
Air Austral
11h 30min
RUN - CDG
15/2
lun.
sans escale
Air Austral
11h 00min
CDG - RUN
21/2
dim.
sans escale
Air Austral
11h 30min
RUN - CDG
10/5
lun.
sans escale
Air Austral
10h 55min
CDG - RUN
18/5
mar.
sans escale
Air Austral
11h 15min
RUN - CDG
12/2
ven.
sans escale
Air Austral
11h 00min
CDG - RUN
21/2
dim.
sans escale
Air Austral
11h 30min
RUN - CDG
4/12
ven.
sans escale
Air Caraïbes
11h 00min
ORY - RUN
26/12
sam.
sans escale
Air Caraïbes
11h 35min
RUN - ORY
31/12
jeu.
sans escale
Air Austral
11h 00min
CDG - RUN
23/1
sam.
sans escale
Air Austral
11h 30min
RUN - CDG
2/12
mer.
sans escale
Air Caraïbes
11h 00min
ORY - RUN
6/12
dim.
sans escale
Air Caraïbes
11h 35min
RUN - ORY
15/12
mar.
sans escale
Plusieurs compagnies
11h 25min
ORY - RUN
30/12
mer.
sans escale
Plusieurs compagnies
11h 35min
RUN - ORY
11/1
lun.
sans escale
French Bee
11h 00min
ORY - RUN
8/2
lun.
sans escale
French Bee
11h 35min
RUN - ORY
15/12
mar.
sans escale
Plusieurs compagnies
11h 25min
ORY - RUN
25/12
ven.
sans escale
Plusieurs compagnies
11h 35min
RUN - ORY
23/4
ven.
sans escale
Plusieurs compagnies
11h 05min
ORY - RUN
5/5
mer.
sans escale
Plusieurs compagnies
11h 55min
RUN - ORY
15/2
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
11h 00min
ORY - RUN
8/3
lun.
sans escale
Plusieurs compagnies
12h 05min
RUN - ORY
6/12
dim.
sans escale
French Bee
11h 00min
ORY - RUN
9/12
mer.
sans escale
French Bee
11h 35min
RUN - ORY
22/3
lun.
sans escale
French Bee
11h 00min
ORY - RUN
28/3
dim.
sans escale
French Bee
11h 20min
RUN - ORY
4/1
lun.
sans escale
French Bee
11h 00min
ORY - RUN
11/1
lun.
sans escale
French Bee
11h 35min
RUN - ORY
20/5
jeu.
1 escale
Air France
14h 10min
MRS - RUN
24/5
lun.
1 escale
Air France
14h 40min
RUN - MRS
20/5
jeu.
1 escale
Air France
14h 10min
MRS - RUN
24/5
lun.
1 escale
Air France
14h 40min
RUN - MRS
7/1
jeu.
1 escale
Air France
17h 10min
MPL - RUN
20/1
mer.
1 escale
Air France
14h 50min
RUN - MPL
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

11/1
lun.
sans escale
Air Austral
11h 00min
CDG - RUN
12/1
mar.
sans escale
Air Austral
11h 00min
CDG - RUN
15/12
mar.
sans escale
Air Austral
11h 00min
CDG - RUN
4/2
jeu.
sans escale
Air Austral
11h 00min
CDG - RUN
25/1
lun.
sans escale
Air Austral
11h 00min
CDG - RUN
30/11
lun.
sans escale
Air Caraïbes
11h 00min
ORY - RUN
11/1
lun.
sans escale
Air Caraïbes
11h 00min
ORY - RUN
9/12
mer.
sans escale
Air Caraïbes
11h 00min
ORY - RUN
2/12
mer.
sans escale
Air Caraïbes
11h 00min
ORY - RUN
3/12
jeu.
sans escale
Air Caraïbes
11h 00min
ORY - RUN
29/11
dim.
sans escale
Air France
10h 55min
ORY - RUN
23/1
sam.
sans escale
Corsair
11h 25min
ORY - RUN
25/1
lun.
sans escale
French Bee
11h 00min
ORY - RUN
15/12
mar.
sans escale
Corsair
11h 25min
ORY - RUN
10/12
jeu.
1 escale
Air France
22h 00min
MRS - RUN
12/12
sam.
1 escale
Air France
22h 55min
MRS - RUN
7/2
dim.
1 escale
Air France
15h 40min
MPL - RUN
29/12
mar.
sans escale
Corsair
11h 25min
ORY - RUN
29/12
mar.
sans escale
French Bee
11h 00min
ORY - RUN
26/1
mar.
1 escale
Plusieurs compagnies
19h 10min
TLS - RUN
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première