Trouvez un billet d’avion pas cher pour la Tanzanie

Trouvez un billet d’avion pas cher pour la Tanzanie

Aller-retour
Économique
Seattle (SEA)
Tanzanie
jeu. 25/2
jeu. 4/3
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour la Tanzanie
Tanzanie : des restrictions de voyage s’appliquent. En savoir plus
Restez informé des changements de restrictions de voyage pour ce pays (Tanzanie) et recevez des mises à jour par e-mail.

Dernières bonnes affaires pour Tanzanie

Zanzibar
1 escale à partir de 391 €
2 escales et + à partir de 428 €
Dar Es Salaam
1 escale à partir de 347 €
2 escales et + à partir de 426 €
Arusha
2 escales et + à partir de 533 €
2 escales et + à partir de 604 €
Arusha
2 escales et + à partir de 733 €
Mwanza
2 escales et + à partir de 553 €

Bon à savoir

Basse saison

mai Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 12%.

Prix moyen aller-retour

814 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

422 € ou moins

Bonne affaire aller simple

356 € ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour la Tanzanie

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour la Tanzanie ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour la Tanzanie aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Lyon à 392 €, aller-retour à 609 €, aller simple de Marseille à 405 €, aller-retour à 646 €, aller simple de Bordeaux à 507 €, aller-retour à 839 €
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en janvier, novembre et décembre et mai est le mois le moins cher pour partir pour la Tanzanie.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Tanzanie.
  • La Tanzanie possède deux aéroports principaux, celui de Dar es-Salaam et du Kilimandjaro.
  • Selon votre itinéraire, choisissez d’atterrir à Kilimandjaro (JRO) si vous avez prévu de séjourner dans le nord du pays et d’y effectuer des safaris, par exemple à Ngorongoro, au Serengeti, au Tarangire ou à Manyara. L’aéroport est proche de la ville d’Arusha, dont se font la plupart des départs pour les safaris.
  • En choisissant votre vol pour la Tanzanie, optez pour Dar es-Salaam (DAR) comme aéroport d’arrivée si vous souhaitez visiter les parcs du sud de la Tanzanie, comme la réserve de Selous, ou si vous comptez visiter l’archipel de Zanzibar.
  • Pour vous rendre au Parc national de Ruaha, le plus grand parc national de Tanzanie, vous devrez prendre un vol pour Dar es-Salaam. Vous aurez alors le choix d’effectuer le trajet jusqu’au parc en bus, moyennant dix heures de route. Vous pourrez également prendre un vol pour Iringa (IRI), l’aéroport le plus proche du parc.
  • Il n’y a pas de vols directs entre la France et la Tanzanie. Plusieurs compagnies effectuent la liaison avec les deux aéroports principaux, notamment SWISS, Lufthansa et Kenya Airlines au départ de Paris-Charles de Gaulle (CDG) avec une escale à Nairobi.

FAQ - Réserver un vol pour Tanzanie

Tanzanie : y a-t-il des restrictions de voyage liées au coronavirus ?

Quelle est la durée d’un vol pour la Tanzanie ?

Quel est le vol le moins cher pour la Tanzanie ?

Quelle est la destination la plus populaire en la Tanzanie ?

Comment me rendre sur l’île de Zanzibar ?

Ai-je besoin d’un visa pour me rendre en Tanzanie ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver ?

5 meilleures compagnies proposant des vols pour la Tanzanie

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,3
Qatar Airways
Note générale basée sur 10 933 avis
8,3
Embarquement
8,2
Confort
8,6
Équipage
8,3
Divertissement
8,0
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "The cre was really nice and very attentive."
Points négatifs : "The flight left the gate an hour late without giving us any explanation, I missed my connecting flight. The airline did offer a hotel to stay in, but no other apology or explanation was given to about 15 of us who missed a connecting flight."

Points positifs : "Amazing crew. Very attentive to passengers and genuinely nice."

Points positifs : "Seat comfortable"

Points négatifs : "Qatar’s food is great! Feels like five star dining. Attendants are helpful and friendly."

Points négatifs : "L'embarquement: pas de passerelle. Accès par bus. Dommage mais on sait que ça peut arriver à Doha. Longue attente dans le bus. Pas de "traitement Business". Température un peu basse pendant la nuit."

Points négatifs : "It was all good"

Points positifs : "Excellent food choices, multiple meals, very fast boarding process, comfortable seats that recline much more than US domestic flights"
Points négatifs : "My movie was a bit dicey, but thankfully I wanted to sleep anyway"

Points positifs : "Crew is amazing"
Points négatifs : "The Entertainment screen wasn’t working"

Points négatifs : "Great service."

Points positifs : "I was at airport 1 hour before the flight time But they already closed the gate, and I missed the flight, and my return flight is gone too Omg to much for me"
Points négatifs : "I wish you can do something for me Because the tickets is really expensive"

Points positifs : "There’s a reason Qatar Airline is one of the top 10 airlines! Other airlines feed you pretzels and charge you for a blanket. Qatar feeds you numerous times throughout the flight and everything is as great as travel today can be."

Points positifs : "The entertainment was good."
Points négatifs : "The food, while it tasted good, made me a little sick because it’s pretty unhealthy. I am vegan and would have like lower calorie option meals. I tried to find an option on the app to order special meals, but couldn’t. It would be good if Qatar made it easy to order special meals on their app."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Meals are absolutly terrible, confort desaster, and hostess unqualified"

Points positifs : "Embarquement à l'heure, équipage très sympathique. Arrivée à Montréal en avance!"
Points négatifs : "Les repas sont corrects mais du potentiel d'amélioration."

Points positifs : "Seat comfortable"

Points positifs : "The crew in the plane was very supportive and assisted us with the baby and have provided all possible comfort"
Points négatifs : "we have booked a wheelchair to carry old grandmother with permanent injured hand and the baby to the plane, and we have confirmed availability of the same by calling QA office in Qatar. However QA did not provide a wheelchair during check-in at Paris Charles de Gaulle for whatever unjustified reason"

Points négatifs : "J'étais assis entouré d'enfants qui ont pleuré à tour de role plus de 10hrs sur les 12hrs de vol. Désastreux."

Points positifs : "Crew was nice and attentive"
Points négatifs : "More leg room"

Points positifs : "Le plus important dans un vol c'est datterrire à temps nous avons eu un retard de 2h sans aucune justification ni communication du progrès"
Points négatifs : "Timely communication sur le status du retard Prendre en considération le long transit de certains passagers et les contraintes d'arriver au milieu de la nuit. Beyrouth"

Points positifs : "Très bonne compagnie aérienne qui soigne le détail."
Points négatifs : "Le steward qui soccupait de notre secteur aurait avoir plus d'entregent et sourire."

Points positifs : "Avion tres confortable, design intérieur et lighting parfait. Equipage et service de très grande qualité."
Points négatifs : "Embarquement, mais là cest le ground staff à Beyrouth qui doit s'ameliorer..."

Points positifs : "Crew à bord très efficace, attentif et serviable. De Grande qualité pour une classe Eco, en fait la première fois que je vois cela comparativement à beaucoup d'autres Airlines compagnies. Siege et place très agréable. Rapport qualité prix très bon."

Points positifs : "Flight not full, so space to move. Great service"

Points positifs : "L’equiage L’avion Le vol"
Points négatifs : "L’avion n’a pas ete nettoye avant notre embarquement"

Points positifs : "Qatar est une super compagnie rien à redire"

Points positifs : "Super compagnie gentille et agréable"

Points négatifs : "The flight got delayed which caused me to miss my connection flight. I was at the gate of my connection flight 5 minutes before the departure, however, they did not let me in. They transferred my flight and now I have to wait 24 hours for the next flight."

Points négatifs : "see my words above. it is bad tryout with your site. there no responsibility. i am very upset about your negligence of your clients."

Points négatifs : "Les repas"

Points positifs : "The service was fantastic"
Points négatifs : "Screaming babies. But hey, great flight"

Points négatifs : "I really didn’t like hke the Internet is free for just one hour. And how I cannot make international calls using the doha’s airport wifi."

Points négatifs : "Qatar counter check asked how long I will be staying in Ho Chi Minh, even though my visa expired in 2022! Surprise and they are aware of my ticket with a return in Thi September. Then I was asked for how long I will stay is not of Qatar concern. Too much of concern!"

Points positifs : "Nothing much except for Hamad Airport ."
Points négatifs : "Food . Seats. Entertainment - half the time , the touch screen doesn’t work."

Points positifs : "Food was delicious as always the crew never disppointed me always made me happy there’s very very good trained"
Points négatifs : "I have nothing I dislike from Chennai to Doha it was only 5 hour journey so I was so comfy"

Points négatifs : "Peu de nouveaux films"

Points positifs : "Qatae Airways is second to non as always"

Points négatifs : "Movies are always the same"

Points positifs : "Gave food vouchers due to extended layover. Marché food quality is average at best."
Points négatifs : "Biggest problem was late arrival, missing connection. Lateness caused by them at first, then a departing passenger caused further delay. But they were late to begin with. Next problem was their REFUSAL to give me an aisle seat. I reserved an aisle seat originally, aisle seats were available when I tried to change, but agent REFUSED to accommodate me with either aisle or window. Sat in middle with huge guy next to me. Very uncomfortable. Food was mediocre on this leg. Oh, and late departing AGAIN. Will seriously look for other options on next trip."

Points positifs : "Good food"
Points négatifs : "Des choices of movies"

Points positifs : "Cabin crews were politie"
Points négatifs : "Waiting area outside gate was crowded and slow service, plane take off was delayed Plane wasnt clean enough food wasnt good taste horrible"

Points positifs : "Excellent service. Excellent quality of food."

Points positifs : "The flight crew are all amazing and provide excellent customer service."
Points négatifs : "No complaints."

Points négatifs : "Stupid and unbelievable rules"

Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"
Points négatifs : "L’ecran de divertissement ne fonctionnait pas.."

Points positifs : "Dans les temps, confortable, personnel aidant"

Points négatifs : "Food was awful and two out of four family members have been sick. One on each flight"

Points positifs : "Doha to hyd was good. Crew was courteous."
Points négatifs : "Even after online checkin. Just to drop the bags it took 1 hr. The thin old black lady at the baggage drop off counter was very partial in treating people. She allowed a black male take 27.8 kgs but asked us to adjust our bags when we had 23 kgs. Also if the passenger is allowed to carry a laptop bag, according to her training and theory she only knows 1 shape and does not recognize a back pack which has only the laptop. I travelled several times in Qatar, but never had this kind of experience."

Points positifs : "le service a bord, les repas et le confort relatif des sièges. L'.espace étant toujours un problème mais cela semble le prix a payer dans la classe économique. Tout s'est bien dérouler pour un vol de 9h50. C'est sur qu'on aurait aimé plus , mais cela vient avec le prix qu'on prêt a payer. Somme toute un bon voyage"
Points négatifs : "Le manque d'espace , mais il me semble que s'est pire avec d'autres transporteurs. Dormir ou essayer de dormir dans un avion, un vraie aventure, de toute façon."

Points positifs : "Cet avion un B--777 avait plus d’espace pour les jambes, ce qui fut fortement apprécie.. Ce n'était pas le cas pour les épaules, surtout si le voisin est le moindrement corpulent ou un peu hors norme, ce qui n'est pas mon cas, ni celui de mon épouse."
Points négatifs : "Dormir dans un avion ou essayé d'y dormir est une sacrifice que je ne suis plus prêt a payer . Dorénavant, je me contenterai de de distance ne dépassant 7-9-heures"

Points négatifs : "It was a great experience"

Points positifs : "Horrible service, airline left passengers completely stranded after missing connection due to delay"
Points négatifs : "Minimally caring about their customers doesn't seem too unreasonable an expectation, and yet no Turkish airline employee could be bothered to help."

Points positifs : "Every thing amazing"
Points négatifs : "This trip really excellent Thank you Turkish Airlines"

Points positifs : "Toute était très bon depuis le début jusqu'a la fin. Très en écoute. Excellent ..."

Points positifs : "Yes on your ticket you ask me to have one bag luggage 1 piece max 40 insted when I reach air port LHR they refused then it cost me 85£ extra to buy new bag I am sending my clam to soo"

Points négatifs : "The Ground crew didn’t know how to add a bag"

Points positifs : "The food and the entertainment"
Points négatifs : "Boarding was late and they change the number of the gate without telling the passengers. The seats were uncomfortable."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "good company"

Points positifs : "Super efficacité au desk 'cas speciaux' de Turkishairline Ils m'ont imprimé ma carte d'embarquement en 3 minutes"
Points négatifs : "Pas de réseau à l'aéroport Pas de rappel de kiwi pour s'enregistrer"

Points négatifs : "Bagage non reçu. Un bagage sur 10 bagages, quelle mauvaise organisation"

Points positifs : "L'organisation."
Points négatifs : "L'équipage ne fais pas d'effort pour comprendre ce qu'on lui demande dans une autre langue à part l'anglais. C'est un vol international et je pense que c'est important de parler français aussi."

Points positifs : "Food and service is excellent. Istanbul lounge is great."
Points négatifs : "Delayed in both directions. Happens. But zero announcements. Zero. Staff didn't know what was going on. Complete chaos."

Points négatifs : "La cuisine est vraiment horrible"

Points négatifs : "Le manque de sollicitude pour établir le billet pour la connexion IST YUL, suite à la non connaissance du nouveau contrôle AVE pour les entrées au Canada."

Points positifs : "Un grand merci pour avoir été surclassés lors de ce vol qui fut des plus agréable . Le personnel a été charmant et compète a l’aerop et pendant le vol !"

Points positifs : "Tout a été excellent"
Points négatifs : "Rien ne m'a déplu"

Points positifs : "gentillesse de l'équipage, propreté de l'avion"
Points négatifs : "2 bagages cassés au retour dont une ouverte"

Points positifs : "ils sont toujours à l'écoute et attentionné Parfait en globalitees"

Points positifs : "Très pratique,gagne beaucoup de temps partout où nous allons."

Points positifs : "Très pratique"

Points négatifs : "Retard du vol dur avec un enfant"

Points négatifs : "Retard du vil dir avec un enfant"

Points positifs : "Rien"

Points positifs : "The crew was excellent, the food good."
Points négatifs : "The entertainment system, in three out of four long flights, did not work. In the one that "worked", the sound was terrible and this made the experience totally unsatisfactory. A major airline should avoid this."

Points positifs : "The crew - very helpful and friendly"
Points négatifs : "The food was Ok...the rice was a bit hard The sound on the entertainment system was not clear"

Points positifs : "Friendly staff, great food and entertainment selections, care package/pillow/blanket provided, comfortable flight"

Points négatifs : "Repas"

Points positifs : "There was almost nobody on the flight. In flight entertainment was awesome too."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "The flight was excellent, with good food and good service. The crew was very professional and courteous."
Points négatifs : "Our experience in the Istanbul airport. We got off our connecting flight and no one was willing to provide us with directions. We had to stand in a security line for two hours thinking that we had as a consequence missed our connecting flight. Again, no communication. We found out when we finally got through security (we had already gone through security at the Paris airport), everyone was in the same situation and our flight had been delayed. It would have been helpful to know that as we were standing in line. While in the line, many people panicked and starting pushing their way to the front of the line. Again, no officials were there to keep order. It was truly a mess! And creating too much anxiety and stress that I really wanted to not have on my trip back to the USA. I realize that in these times, we must go through added security, but I am accustomed to US airports where there is more communication over the intercom and by airport officials. In Istanbul, it seemed that everyone did not want to give directions, and airport officials seemed to avoid the public they were there to serve."

Points positifs : "The flight was good. The food tasted great. They had some good movies I haven't seen yet. The flight attendants were constantly up and down the isles either giving you something or taking away trash. The leg room was sufficient."
Points négatifs : "The customer service on the phone and in person was completely unprofessional, rude and a bit uneducated. They yelled at me when I asked them "is there anything yall can do to fix this?". And then in person I watched them get out of their seats and yell at this older woman."

Points positifs : "Professional and friendly staffing, comfortable flight."
Points négatifs : "We realized when boarding to first flight that they did not included my son on next connection flight...oops when it was addressed they fixed it in a professional matter with appologies at boarding."

Points négatifs : "In flight entertainment system was not functioning. Turkish refused to provide hotel in Istanbul as per their policy even after being told by Turkish employees in the USA and France that this would be provided due to my 20 hour layover. I will not fly Turkish again in the future."

Points positifs : "Merci à Turkish Airlines"

Points négatifs : "Enjoyed the hotel stay on the long layover"

Points positifs : "Will definitely fly Turkish Airlines again!"

Points négatifs : "++++"

Points négatifs : "Vol a des heures invraisemblalbles 3:45AM Attente interminable dans bus surchauffé, alors que l aeroport est vide et plein de passerelles sont libres. Turkish economise des droits d aeroports sur le dos de sa clientele Personnel de l aeroport ne fait que taper la discute entre eux alors que la clientele n en peut plus d attendre.."

Points positifs : "this particular plane had PLENTY of leg room, I could really stretch out and take a nap. Just depends which plane you fly on Turkish. Food is good for plane food."
Points négatifs : "I don't know if English speaking is a requirement for the crew, but it was difficult to ask questions to the crew in English, even simple questions like "Could I see what the cake looks like to choose my snack?" This didn't really interfere too much with the flight"

Points négatifs : "No being able to rebook!"

Points positifs : "Staff were all amazing, meals pretty good for airline food, plenty of tv, movie and music options to stay occupied for the long trip."

Points positifs : "L'equipe etait serviable et courtois."

Points positifs : "Le film que j'ai regarde pendant le vol"
Points négatifs : "Mon siege, trop etroit, et je n'aime pas etre au milieu entre deux autres passagers"

Points positifs : "love the food and the crew service."
Points négatifs : "Aircon could have been better. Someone got sick during the flight because of that."

Points positifs : "Friendliness, attentiveness, food, clean bathrooms, and great wine selection. I would fly Turkish Airlines anywhere!!!"

Points négatifs : "I have lactose intolerance and I tried ordering the special meals. However the lactose free meals are not good. I got it more than once, it's always dry grilled chicken, steamed veggies and plain rice. Overall it's a dry meal and no flavorful at all. On this trip I didn't order a special as I was hoping one of the options wouldn't have lactose."

Points positifs : "Parfait. Je voyage souvent avec cette compagnie. Très satisfaite"

Points positifs : "Lots of crew members Pay attention Food was good"
Points négatifs : "The boarding was chaotic"

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "crew"
Points négatifs : "not enough food"

Points positifs : "Crew was professional and helpful."
Points négatifs : "The seat was narrow for business class."

Points positifs : "We left with hour delay but still made it on time for the next connection. Lufthansa had already announced they would have taken care of all inconveniences."
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "New spacious plane, great crew, comfortable seats, good wine and partiffs. Anything thing is better than flying over priced crappy American Airlines and will avoid giving them a cent anytime I can. Lufthansa did a great job."
Points négatifs : "I kid screamed all-the-way across pond all night. Maybe next force the parents to calm child down. Tough situation and had to really address that issue."

Points positifs : "Loved that each flight I took, there were meals provided."

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "very rude staff. I think what they do is illegal. they lie to customers and advertise wrong information. I wish i had the time to take them to court."

Points positifs : "Easy boarding and nice crew."
Points négatifs : "Flight was delayed by more than an hour."

Points positifs : "Je suis allergique à la moutarde et aux à l’avance d’en faire part sur le site d’enregistrement. J’ai tenté d’appeler mais après avoir perdu 20 minutes j’ai abandonné. Conséquence j’ai mangé un bout de pain et une barre tendre! De plus, le personnel était plus ou moins compréhensif et accomodant."
Points négatifs : "Avoir sur le site d’enregistrement la possibilité de faire part des allergies alimentaires.Que l’équipage ai accès à une liste détaillée des ingrédients du menu servi à bord"

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "all great"
Points négatifs : "my bags arriving!"

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points négatifs : "Guy beside me was always sitting to his friends."

Points positifs : "Service"
Points négatifs : "Boarding"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Good crew unlike previous experience a few months ago"
Points négatifs : "Food"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Crew did their best to make us happy."
Points négatifs : "I felt duped by Lufthansa by the so called business class, where my legs barely fit, there was no entertainment, and there was no real difference at all from economy except for not having a person in the middle seat. It was equivalent to economy plus at best, but charged at business rate."

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points positifs : "Friendliness of cabin crew,entertainment was good,food was good. Overall I was pleased with the service and am looking forward to flying with Lufthansa again"
Points négatifs : "I think the process was too long in Lagos, but in London it was smooth."

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points positifs : "Flight left on time. Comfortable 747-400 plane with huge overhead bins and plenty of leg room even in economy, Great cabin crew. Food was, well, airplane food. But at least there was a vegetarian choice, which I looked way better than the meat dish,"
Points négatifs : "Service was a bit rushed at the end. In the last hour of a 10-hour flight they served another meal, which was similar to the first meal (even though it could have served as breakfast or lunch). Also had to fill out the customs declaration and prepare for landing,"

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "Plane and service was excellent"

Points positifs : "Check in was easy, flight was smooth, had good seats with legroom. Liked receiving updates on phone."

Points positifs : "TSA made me miss my flight i have to wait until 7 am for a new flight"
Points négatifs : "TSA made me miss my flight i have to wait until 7 am for a new flight"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points positifs : "Nice Biz Class with typical empty center seat. Pleasant FAs."
Points négatifs : "No complaints."

Points positifs : "Flight attendants and flight crew knew their jobs."
Points négatifs : "Evacuating Concourse Z. Absolutely no announcements on what to do or expect when the security threat was resolved. Awful procedure for getting through security scanning the SECOND time."

Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Staff were polite"
Points négatifs : "The seating space is horrendous, I am 5 ft 8 and felt like I was sitting with my knees at my chest, horrible horrible seating"

Points positifs : "This Transavia Airlines is not good at all."
Points négatifs : "Many things cheaper does mean better."

Points négatifs : "Allow business passenger to use front bathroom."

Points positifs : "Overall a nice and good flight"
Points négatifs : "Just a detail, my “head holder” (not too sure how it is called) would not hold in position. Also, staff was a bit slow to come after being called, I had to go and ask for water by myself at some point since no one was coming after 15minites of waiting..."

Points positifs : "Terrific hot breakfast in bus. class"
Points négatifs : "Window did not darken like the others."

Points positifs : "Loved the smooth ride."
Points négatifs : "Bathroom was pretty nasty"

Points négatifs : "Everything was OK"

Points positifs : "Boarding was quick and flight was calm"
Points négatifs : "The coffe and breakfast."

Points négatifs : "Fix the damn KIOSKS at Vienna!"

Points positifs : "Crew was nice and pleasant"
Points négatifs : "Flight very late"

Points négatifs : "Travelled business class and was ace experience"

Points positifs : "Personnel serviable. Avion propre et choix de langues (anglais, néerlandais et français) apprécié."
Points négatifs : "Retard au décollage de 30 min minimum à l'aller comme au retour avec KLM. En portant un pull et un polaire j'ai eu bien froid en cabine."

Points positifs : "Good beverage service."
Points négatifs : "Over an hour delayj for departure."

Points positifs : "Crew was very engaging and service was good."
Points négatifs : "My seat was horrible. Right at the door, crammed, and no place to store my carry-on luggage."

Points positifs : "Le vol était ponctuel."
Points négatifs : "La classe business sur ce type de vol n’a rien de business si ce n’est d’être à l’avant de la cabine."

Points positifs : "My seat"
Points négatifs : "My suitcase wasn’t in the plane. 8 hours in the plane and no one offered us water. We had to look for flight attendant. Entertainment wasn’t great not too many choices and quality of screens was poor"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "They check for everything in the counter as if it was a low cost airline. If you go a kilo more over your baggage allowance you have to pay 100 eur. And for your cabin luggage you only have 12 kg that they check you twice and they have security staff at the airport specifically check in this."

Points positifs : "Le vol"
Points négatifs : "Clairement le système pour faire notre checkin online est pourri"

Points négatifs : "L’intégralité du voyage, pas de repas, retard de bagage"

Points négatifs : "Turn the lights on early making it hard to sleep"

Points négatifs : "I have ordered Wheelchair for my parents which one of my parent didn't get it on Mumbai Airport. When they arrived on Amsterdam Netherlands Airport they were dropped to the gate assigned first and once the gate changed on the fly no body came to help them moving to the new gate assigned which was far away to walk. Nobody even came to tell them that the gate has been changed. It was because of my father's alertness they didn't miss the connecting flight and when my father asked help to members on airport none of them helped my parents and other 4 co passengers which also were on wheel chairs. It was so scary experience for them that they asked me not to book any more flights with Jet Airways. I won't recommend Jet Airways to any of my friends for their parents to travel to USA. I strongly recommend you guys to take a strict action against this. This is so unacceptable."

Points positifs : "Everything OK"

Points positifs : "Very pleasant, professional crew"
Points négatifs : "Very slow check in. Mainly because other passengers obviously don't read instructions re: weight/contents of cabin bags etc. Would be helpful if there was additional staff to deal with them away from check in desk. This would mean that others did not have to queue for 25 minutes because the check in girls also had to deal with them"

Points positifs : "Friendly staff"
Points négatifs : "Leg room"

Points positifs : "Good and friendly services"
Points négatifs : "I really don't like when at the gate the take your luggage and say you'll be the first to get it at arrival.. And now I'm still waiting.. That's really really annoying"

Points positifs : "Efficient crew"
Points négatifs : "Long, slow line at check in. Not many new movies or tv shows"

Points positifs : "Comfortable and well laid out seat area"
Points négatifs : "Food was a little substandard for business class"

Points positifs : "Seats were very comfortable, food was excellent, the staff was very nice, cabin was quite and roomy."
Points négatifs : "No outlets to charge digital devices, and need more bathrooms on board. I was able to sleep most of the 11 hour flight so I did not take advantage of the entertainment."

Points positifs : "Food and staff behaviour"
Points négatifs : "Entertainment"

Points négatifs : "Nothing good to say about this flight. The plane was old with no entertainment. The sits where very compact and not comfortable at all. The food was a sweet bread and water. The flight attendants were rushing and will take a while if you needed anything. I felt like I was taking a bus with graffiti all over the place."

Points positifs : "Food was excellent, frequent and filling"
Points négatifs : "The seat was not comfortable compared to my prior leg of the journey. Unfortunately the bathrooms were not clean, I understand that it's not the sole responsibility of the crew and passengers need to be mindful too."

Points positifs : "Friendly in-flight personell"
Points négatifs : "Approx. 1 hour delay, which was not the airline's fault (construction on runways)"

Points négatifs : "Our two hour connection in Paris became 30 minutes because Air France was late in leaving Washington. So our luggage didn't make to to KLM to Amsterdam. My poor rating was because the luggage handling was really poor. Lots of flights from Paris to Amsterdam (almost hourly), but my bag showed up 12 hours later. My wife's bag took 36 hours. And yes, we checked in together. There were lots of confusing messages"

Points positifs : "Service en business au top. Pour aller de l’europe vers Mexico les sièges sont dans lis confortables sue les vieillissant de l’A380 d’Air France."

Points positifs : "Petit avion sans trop de place."
Points négatifs : "Connexion un peu trop courte à Amsterdam. Génère du stress."

Points positifs : "Decent meal (warm Pasta all'arrabbiata), nice little muffin for dessert and standard drinks (coffee & tea were a bonus, as they didn't serve any on a similar flight, from Barcelona to Amsterdam), friendly cabin crew."
Points négatifs : "Poor timing - no reason for a 40 minute delay at take off (plane was fully boarded in time) Old aircraft, shabby, dirty and cramped seats. Coming from my connecting flight from Barcelona, I could clearly tell the different in the quality (and cleanliness) of the aircrafts."

Points négatifs : "We did not get two of baggage at the destination."

Points positifs : "We got a meal for a 1h flight only"
Points négatifs : "No entertainment but normal for this type of flight"

Points négatifs : "Delay can occur sometimes but it wiuld be better to be explained its reason and the estimated time for boarding. The customer service at CDG airport was the worst ever and all people standing boarding desk were useless without any mind what they are doing."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Super delayed. Could have fixed the issue BEFORE we were sitting on tha plane for TWO hours"

Points positifs : "Excellent very good"
Points négatifs : "Everting so good ex"

Points positifs : "Friendly staff, good service and on time departure/arrival."

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points négatifs : "Le menu est à améliorer"

Points positifs : "In flight food was enjoyable"

Points positifs : "The cabin crew were pretty good. That's about all that was good."
Points négatifs : "I paid almost $400 for upgraded seats. When I got to the airport-- no seats-- both ways!! i didn't even have regular seat assignments. I had to choose from the last few seats available. The ticket agent, the gate agent and the cabin crew all did nothing to make up for the fact that their system screwed up and stuck me in a cramped coach seat in the back of the plane for 11 hours-- TWICE! Beyond that, KLM must have one of the oldest fleets in the sky. Both ways LAX->AMS->LAX, I was on a 30-35 year old 747 with no wifi, no power and a ten-year-old entertainment system. Never again."

Points négatifs : "vol retardé"

Points positifs : "La puntualidad"
Points négatifs : "Toute c’est parfait"

Points positifs : "J’aime sa ponctualité"
Points négatifs : "Rien"

Points négatifs : "Le vol a été dérouté sur Lyon pour des vents dangereux. Seul hic, l’ensemble des autres vols atterrissants à Genève on tous pu atterrir dans la même tranche horaire. Ensuite reacheminement en bus ou taxi pour les plus chanceux. Sans qu’on nous donne le moindre repas. Pourtant atterrissage prévu initialement vers 11h. La il est 14h10 passé et le ventre vide et toujours sur la route entre Lyon et Genève."

Points positifs : "Siège et espacements correct surtout pour quelqu'un de grandes tailles comme moi"
Points négatifs : "Avoir des divertissement à bord"

Points positifs : "Poor"
Points négatifs : "Poor"

Points négatifs : "Idem"

Points positifs : "The rest area"
Points négatifs : "The airport was cold and it should be warmer"

Points négatifs : "2 hours delays from LAX to CDG then additional two hours delay from CDG to CAI, this is disappointing"

Points positifs : "Professionnel"
Points négatifs : "RAS"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything"

Points négatifs : "Boarding (by bus) was a total chaos. I had to stand for about 50 minutes, either on the crowded bus or, after climbing with great difficulty three flights of stairs to a high jet-bridge (I am 76), standing there forever with 200 persons waiting to get access to the plane. Totally unacceptable. They started the boarding process early (50 minutes before departure), but passengers were allowed to actually board the plane at the time it was supposed to take off."

Points positifs : "Le personnel de bord et le service délivré sur un vol national"

Points négatifs : "Très bien"

Points positifs : "Everything! The service was exceptional!"

Points positifs : "Check in agent extremely helpful and friendly."
Points négatifs : "Not boarding on tarmac via bus. Sandwich - tartar sauce and “chicken” - with two quarter sized pieces of meat was terrible."

Points positifs : "Fly was delayed.i was told my bag would go to end but it was not.instead of coming to the hotel 7pm i came 1am."
Points négatifs : "Explain me to take the bag on time.it was almost left in the airport."

Points positifs : "Incredible staff. Super polite"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Everything"

Points négatifs : "CDG airport in Paris is a very inefficient and by far the slowest airport. I recommend other passengers to get to the airport at least 4 hours before their departure."

Points positifs : "Great crews, excellent customer service"

Points négatifs : "We had a short delay"

Points positifs : "La prise USB pour charger le téléphone vu que le vol a fait plus d'une heure et demi de retard"
Points négatifs : "L'embarquement et le système qu'ils ont fait et très long des informations tondeuse à donner été tardif et incohérente"

Points négatifs : "The craft is a bit old. Harsh landing."

Points positifs : "Rangée 43 juste en face des toilettes et siège peu inclinable à côté de la cloison"

Points positifs : "ras"

Points positifs : "Efficacité de l’embarquement, staff sympa"
Points négatifs : "Retard au départ"

Points positifs : "I really liked my seat, but it was one of the only ones that didn't have a USB port."
Points négatifs : "See above. Overall, very nice experience."

Points positifs : "The cue lines per zone are a brilliant idea!"
Points négatifs : "An explanation to passengers as to why there was a backup between the gate and the plane."

Points positifs : "The cue lines per zone are a brilliant idea!"

Points positifs : "The cue lines per zone are the most brilliant idea!"
Points négatifs : "After boarding began there was a backup after the gate en route to the plane. No explanation. The plane left an hour later than scheduled but seemed to arrive close to scheduled time."

Points positifs : "Personnel plus que pro"

Points négatifs : "Baggage check in was stressful"

Points positifs : "Personnel très agréable mais collation un peu insuffisante"
Points négatifs : "Le décollage en retard (1 heure) et une annonce inexistante pour le duty free"

Points négatifs : "If you have to change planes and Paris is your middle person. Leave at least 2-3 in between the two flights otherwise you might not make it."

Points négatifs : "More chose in meals. I flew to and from within a week. All I had were chicken, chicken and chicken for snack too."

Points positifs : "la ponctualité du vol et les services a board"

Points négatifs : "Un peu plus d'espace entre les sièges."

Points négatifs : "Le transfert entre les vols est un cauchemard, tres peu d'indication dans l'aeroport de CDG, controle de la taille des sacs, queue interminable et deconcertante.Apres 20minutes de queue pour un controle de sac, on nous previent que cela est uniquement pour les passagers pour belgrad. Plus jamais CDG"

Points négatifs : "they lost our luggage very inconvenient"

Points négatifs : "le vol a dû être dérouté vers Marseille. Le transfert vers Nice a été effectué en bus pour une arrivé au delà de 19h."

Points négatifs : "Flying back to US, passsengers get charged for their luggage. Which this is not informed to us, neither On our email nor when we were checking ( for free) in Us"

Points positifs : "En deux mots, tout était médiocre, avion, « nourriture » (si on appeler ça comme ça) même les hôtesses travaillaient avec une sale gueule.. Très déçu d’Air France"
Points négatifs : "Le capitain et l’aterrisage"

Points négatifs : "Le site internet nous a pas expliqué que pour le Vietnam au-delà de 15 jours il fallait un visa du coup on a perdu le billet de l'allée plus on va reprendre un billet cela nous a coûté 1000 € juste pour l'aller de plus de nos voyages cela est inadmissible j'aurais pu nous avertir qu'un visa en une heure été délivrable. Je comprends pas qu'on travaille en aéroport en plus pas nous indiquer ou même le site au-delà de 15 jours voir d'autres pays quand on y va il nous faut un visa c'est inadmissible de perdre 1000 € sans compter qu'ils ont même pas fait un geste pour au moins reprendre un vol ça ne coûte plus cher que si on prenait un voilà par. Je recommande pas la compagnie Vietnam Airlines ce sont des gros voleurs des escrocs"

Points négatifs : "Na"

Points positifs : "It was a nice plane and boarding was well organized."
Points négatifs : "I was assigned a middle seat, if not for that I would have given a higher rating."

Points négatifs : "Told us to get in line for boarding and review our tickets and then made us stand there for 75 minutes before boarding."

Points négatifs : "Because of change in plane..bad choice of seat for long legs of husband...then late in Atlanta and very late into DC"

Points positifs : "On time."
Points négatifs : "Did not seat together passengers, although booked and checked in at the same time."

Points négatifs : "I will not use o recommend to anyone to buy a ticket with the agency, at the airport in China we were treated like criminals because as they said we were not register in the system as passengers it was really a nightmare"

Points négatifs : "Retard significatif au décollage ! Files d'attente immenses à l'arrivée. Cause-->Effet"

Points positifs : "L’equipage Et le repas"
Points négatifs : "Le retard, le siège à bout de course, l’ecran illisible et le son inaudible"

Points négatifs : "I am not sure why this happened, but our daughter, travelling away from home for the first time, was targeted at every step of her journey. From the terminal in DCA to Cincinnati, to CDG. Delta/Air France clearly singled her out. i am outraged! I have traveled many, many times and have sent hundreds of students on nearly the same trip -- and none have had as rough a time as she had. They will be hearing from me."

Points positifs : "Everything!"

En savoir plus sur Qatar Airways

Réservez des billets d’avion pas chers pour Tanzanie

Dernières offres d’allers-retours

8/5
sam.
1 escale
Turkish Airlines
17h 25min
CDG - DAR
21/5
ven.
1 escale
Turkish Airlines
31h 15min
DAR - CDG
10/3
mer.
1 escale
Turkish Airlines
30h 15min
CDG - DAR
29/3
lun.
2 escales
Turkish Airlines
30h 55min
DAR - CDG
24/5
lun.
1 escale
Turkish Airlines
17h 25min
CDG - DAR
29/5
sam.
1 escale
Turkish Airlines
31h 15min
DAR - CDG
13/5
jeu.
1 escale
Turkish Airlines
31h 45min
CDG - DAR
29/5
sam.
1 escale
Turkish Airlines
15h 55min
DAR - CDG
9/4
ven.
2 escales
Kenya Airways
15h 40min
CDG - ZNZ
16/4
ven.
1 escale
Kenya Airways
22h 10min
ZNZ - CDG
24/5
lun.
2 escales
Kenya Airways
33h 50min
CDG - ZNZ
4/6
ven.
1 escale
Kenya Airways
22h 10min
ZNZ - CDG
27/5
jeu.
1 escale
Kenya Airways
11h 00min
CDG - ZNZ
4/6
ven.
1 escale
Kenya Airways
22h 10min
ZNZ - CDG
24/4
sam.
1 escale
Air France
24h 00min
CDG - ZNZ
9/5
dim.
1 escale
Air France
15h 00min
ZNZ - CDG
24/4
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
24h 45min
CDG - ZNZ
9/5
dim.
2 escales
Plusieurs compagnies
13h 35min
ZNZ - CDG
24/4
sam.
2 escales
Air France
27h 05min
MRS - ZNZ
6/5
jeu.
1 escale
Air France
15h 50min
ZNZ - MRS
12/4
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
22h 40min
MRS - ZNZ
29/4
jeu.
2 escales
Plusieurs compagnies
15h 50min
ZNZ - MRS
9/3
mar.
1 escale
Egypt Air
11h 30min
CDG - DAR
14/3
dim.
2 escales
Egypt Air
34h 05min
DAR - CDG
26/5
mer.
1 escale
KLM
33h 55min
CDG - ZNZ
10/6
jeu.
2 escales
KLM
21h 55min
ZNZ - CDG
17/4
sam.
1 escale
Egypt Air
11h 20min
CDG - DAR
25/4
dim.
2 escales
Egypt Air
34h 05min
DAR - CDG
10/3
mer.
1 escale
KLM
23h 45min
CDG - ZNZ
18/3
jeu.
2 escales
KLM
20h 30min
ZNZ - CDG
8/6
mar.
1 escale
Qatar Airways
14h 55min
CDG - ZNZ
23/6
mer.
1 escale
Qatar Airways
15h 15min
ZNZ - CDG
16/6
mer.
1 escale
Lufthansa
16h 45min
MRS - ZNZ
1/7
jeu.
1 escale
Lufthansa
15h 05min
ZNZ - MRS
18/6
ven.
2 escales
Lufthansa
33h 10min
MRS - ZNZ
27/6
dim.
2 escales
Lufthansa
15h 05min
ZNZ - MRS
24/3
mer.
2 escales
Ethiopian Air
14h 20min
MRS - ZNZ
29/4
jeu.
3 escales
Ethiopian Air
17h 15min
ZNZ - MRS
1/7
jeu.
1 escale
Emirates
14h 00min
LYS - ZNZ
15/7
jeu.
1 escale
Emirates
30h 45min
ZNZ - LYS
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

13/4
mar.
3 escales
Plusieurs compagnies
45h 20min
BVA - DAR
10/4
sam.
3 escales
Plusieurs compagnies
51h 30min
BVA - DAR
6/8
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 50min
CDG - ZNZ
2/8
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
17h 50min
CDG - ZNZ
11/4
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
51h 20min
BVA - DAR
8/5
sam.
1 escale
Egypt Air
11h 20min
CDG - DAR
25/4
dim.
3 escales
Plusieurs compagnies
40h 55min
BVA - DAR
8/5
sam.
1 escale
Egypt Air
11h 20min
CDG - DAR
6/3
sam.
1 escale
Egypt Air
11h 30min
CDG - DAR
1/5
sam.
1 escale
Turkish Airlines
29h 15min
CDG - ZNZ
12/5
mer.
1 escale
Turkish Airlines
29h 15min
CDG - ZNZ
13/4
mar.
1 escale
Egypt Air
11h 20min
CDG - DAR
1/5
sam.
2 escales
Turkish Airlines
35h 25min
CDG - ZNZ
7/4
mer.
1 escale
Ethiopian Air
13h 20min
CDG - DAR
7/4
mer.
2 escales
Qatar Airways
16h 10min
CDG - DAR
22/4
jeu.
1 escale
Ethiopian Air
13h 20min
CDG - DAR
28/3
dim.
1 escale
Ethiopian Air
13h 20min
CDG - DAR
22/4
jeu.
2 escales
Qatar Airways
24h 10min
CDG - DAR
1/6
mar.
1 escale
Emirates
14h 00min
LYS - ZNZ
9/5
dim.
2 escales
Kenya Airways
48h 50min
CDG - ZNZ
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première