Trouvez un vol pas cher Paris - Amérique du Nord

Trouvez un vol pas cher Paris - Amérique du Nord

Aller-retour
Économique
Paris (PAR)
Amérique du Nord
mer. 25/11
mer. 2/12
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour l' Amérique du Nord

Bon à savoir

Basse saison

novembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 4%.

Haute saison

juillet Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 17%.

Prix moyen aller-retour

455 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

345 € ou moins

Bonne affaire aller simple

204 € ou moins

FAQ - Réserver un vol de Paris pour l' Amérique du Nord

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols Paris-Amérique du Nord ?

Quelles compagnies aériennes ont des mesures de distanciation sociale liées au COVID-19 pour les vols Paris-Amérique du Nord ?

Comment KAYAK trouve-t-il des prix aussi bas pour les vols entre Paris et l' Amérique du Nord ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver mon billet d’avion entre Paris et l' Amérique du Nord ?

À quoi correspond l’option KAYAK Mix dans les résultats de vols Paris-Amérique du Nord ?

À quoi correspond l’option « dates flexibles » de KAYAK, et comment peut-elle m’aider à trouver un vol Paris-Amérique du Nord ?

5 meilleures compagnies proposant des vols de Paris pour l' Amérique du Nord

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,9
Lufthansa
Note générale basée sur 27 760 avis
8,0
Embarquement
7,8
Confort
8,4
Équipage
7,7
Divertissement
7,6
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "The aircraft was barely half full."
Points négatifs : "Delay due to fog at LHR, but this is not the fault of the airline"

Points positifs : "Food was not available for flight."
Points négatifs : "Food"

Points positifs : "The crew were very professional. There was a very difficult passenger who was very rude to the stewards and I thought they coped really well. I was sorry to see them treated in this way."

Points positifs : "On time, efficient."
Points négatifs : "Food is becoming more and more of a joke on Lufthansa, gone are the bad sandwiches, now it is just sweets."

Points positifs : "Pilot kept us informed throughout the flight."
Points négatifs : "Onboard services."

Points positifs : "Everything except delay"
Points négatifs : "Nil"

Points négatifs : "A delay to unload then reload bags, followed by no in-flight communication of connecting flights, led to a missed connection and an overnight hotel stay."

Points positifs : "Free drinks"
Points négatifs : "Plane land on time"

Points négatifs : "On tome flight"

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points positifs : "Food was great and the crew were helpful."
Points négatifs : "Seat could have been comfier!"

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Very helpful crew, good food."
Points négatifs : "Flight was one hour late."

Points positifs : "I had a good seat with a large leg room area. The flight was really comfortable slept like a baby! The staff are really nice."
Points négatifs : "Food was pretty terrible, however we got offered drinks more than once which was good. A better entertainment system or provide free WiFi"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points positifs : "We got two drinks, I had an empty seat next to me which made things more comfortable"
Points négatifs : "Add an entertainment system, better food, there shouldn’t be a long wait to get a drink after your meal and maybe serve water with the meal. There wasn’t too many shops in the airport"

Points négatifs : "Boarding by rows would avoid people rushing to line up ahead of time."

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points négatifs : "Toujours un plaisir de voyager avec une compagnie de renommée."

Points positifs : "Good crew"
Points négatifs : "Was delayed outgoing but information was good"

Points négatifs : "Highly recommended for efficiency"

Points positifs : "You can charge your phone on the flight. Got snacks on each flights"
Points négatifs : "the food options"

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "Lufthansa take great care of their passengers, always"
Points négatifs : "Poor gliding in and rough landing"

Points positifs : "The notifications for the change of gates by Lufthansa."
Points négatifs : "Dairy free option for snack. Larger stock of drinks (Ran out of Beer). Made sure the luggage is loaded on to the plane! Communication to inform passengers that no luggage had made it to Birmingham as people were waiting around for hours!"

Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points positifs : "Service and hospitality. On dot service with no major delays."

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points négatifs : "The boarding gate has too little space and was chaos."

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points positifs : "Short flight but staff very attentive, food good."

Points positifs : "Booked upper deck, lots of leg room and space. Very comfortable 11hr flight. Staff were lovely and food good."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "Transfer route through Frankfurt Airport was tight but not as tight as outbound. Lovely crew."
Points négatifs : "Bus to plane at departure, no room in overhead lockers as space taken up with small bags"

Points positifs : "Despite the short flight we were still given food and as always I love airline food. Free alcohol is always a bonus as well! Nice crew and timely take offs and landings. Could bring two hand luggage (backpack and suitcase) which I like even though I didn't have to pay extra!"
Points négatifs : "No negatives."

Points positifs : "Same crew. Really nice flight smooth and professional"

Points positifs : "In flight entertainment was good, half of the cabin crew were super friendly, others a bit bored."
Points négatifs : "Brand new A350 but very cramped seats, it felt very claustrophic. Flew out on a 747 and had a lot of space - wonderful aircraft, flew back on A350 and it felt like flying Ryanair for 7 hours! I am only 5 feet 7 and my knees were close to the seat in front, I am not fat but the tray table was touching my stomach. I dread to think how anyone ate the food if they are 15 stone or more, I guess the table rest on the stomach and the food has to be held on.. The food wasn't good, I asked for a vegetarian meal but got bland vegan food - no cheese or dairy even though those are vegetarian. Next time I will not order a special meal and just get the standard vege meal and risk that they have one for me. Flight crew were OK, some of the instructions about electronic devices were garbled and unclear, especially about the use of laptops."

Points positifs : "Siege correct sans plus, et non inclinable"

Points positifs : "crew were good, food was ok in premium economy."
Points négatifs : "being in club class or first class"

Points positifs : "RAS"
Points négatifs : "L’embarquement n’était pas du tout organisé. Nous sommes partis en retard. Pas d’excuses. Pour le prix on aurait envisagé un meilleur service."

Points positifs : "L’équipage"
Points négatifs : "Des sièges serrés en classe affaire Aucune différence avec la classe eco sinon qu’il y a un siège libre sur 3 Retard de 40’"

Points positifs : "Le personnel"
Points négatifs : "Rien tout a été parfait"

Points positifs : "La qualité de l’a380"
Points négatifs : "L’espace dans l’a330"

Points positifs : "I travel 70 times a year and I try to avoid BA the f I can. This flight 2 hrs late and they ran out of food as hey got to me I’m tge back. The toilets ran out of water 3/4 of the way through the flight so people couldn’t use the toilets. Not good. Zz"
Points négatifs : "Gg"

Points négatifs : "Gros retard. Mauvaise communication."

Points positifs : "Great crew and service"
Points négatifs : "It would be convenient to have phone chargers"

Points positifs : "service de l'equipage"
Points négatifs : "Les repas, sieges etroits entre LHR et YUL, longue duree de l'escale"

Points positifs : "Great crew and flight"

Points négatifs : "the onboard entertainment is a very old system based on small unpractical screen. Mine was also broken. My meal came, twice, with no cold drinks. I had to call the crew but did not answer all the times. When they came, they brought the wrong drink."

Points positifs : "NA"
Points négatifs : "Free food"

Points positifs : "la ponctualité, l'accueil"
Points négatifs : "pas de boisson ou nourriture offerte"

Points positifs : "Le toute"
Points négatifs : "Rien à dire"

Points positifs : "This was a charter by BA. Airbus A320 with amazing legroom. Was slightly annoyed by them not having coffee ( to wake me up for the drive home) but I suppose I get why they weren’t serving hot beverages."
Points négatifs : "The beverages thing above."

Points positifs : "la gentillesse de l’équip"
Points négatifs : "probablement le plus vieil avion que j’ai pris depuis des années. un boeing 747 de plus de 20 ans. sièges en tête bêche , ridicule comme configuration. tablette repas branlante, écran de télévision d’un autre âge. inadmissible pour une business class vu le prix. j’avais une autre image de BA."

Points positifs : "Nothing in particular, cold plane, no entertainment, no complementary food but it brought me home"
Points négatifs : "No complementary food and beverage. Next time I will take Air France, for the same price you have a better crew and at least something to drink and to each without using your credit card"

Points négatifs : "Pas de cash accepté. Aucune nourriture cadeau."

Points positifs : "The seat was comfortable when it came leg room"
Points négatifs : "N/a"

Points positifs : "Personnel souriant et accueillant"
Points négatifs : "On se sent très serré à l’intérieur. Un petit verre de soda, jus de fruit ou d’eau aurait été le bienvenu histoire de se démarqué des Vol Low-cost"

Points négatifs : "50 minutes de retard, très peu d'informations, boissons payantes à bord"

Points négatifs : "Separating me from my party to extort a fee to sit next to each other"

Points positifs : "La sympathie de l'équipage"
Points négatifs : "Pas de proposition claire pour un encas, c'était l'heure du petit déjeuner."

Points positifs : "Comfort of the journey, take off and landing were expertly done, approach was just the right speed and contact was soft but firm. Crew were pleasant enough. One of them felt he always had to show his authority with a firm voice, not necessary but maybe that’s how he speaks. In general no problems"
Points négatifs : "I’m quite disappointed to have to buy food on an airline of British airways stature. My only gripe with whole day."

Points positifs : "Embarquement rapide au retour. Parfait"
Points négatifs : "Vétusté de l'avion. Pas même de prise USB pour charger son tel. Toute la partie divertissement, écran complètement obsolète."

Points positifs : "Embarquement rapide"
Points négatifs : "Pas un verre d'eau de servi, même pour mon enfant."

Points positifs : "L’embarquement parfait la taille des places et l’espace pour les jambes super"
Points négatifs : "Même pas une boisson offerte (eau/thé/café)...voyage très très secoué"

Points positifs : "Polite, friendly staff."

Points positifs : "Bon équipage,pas de problème lors du voyage"
Points négatifs : "J’ai demandé un changement d’horaire que je n’ai pas pris Car on m’a demandé 77€ pour prendre l’avion qui était 2h plus tôt alors qu’il n’etait Pas rempli intégralement."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "Le vol est parti sans nous, nous étions à la porte d’embarquement 20 minutes avant l’heure du départ, avec deux enfants en bas âge, et on ne nous a pas laissé y aller. après le contrôle de douanes (ou nous avons perdu bcp de temps) on nous a fait passé en courant et après on nous a dit que l’avion était déjà parti! Que du stress! Nous étions en état de choc, ils ont annulé notre billet à l’instant: l’aller et le retour!). Ce n’était pas du tout normal. Nous allons faire un recours, c’est inadmissible. Jamais plus avec British Airways."

Points positifs : "Smooth flight all the way"
Points négatifs : "Entertainment had issues technical"

Points négatifs : "Le retard plus long que la durée du vol. Manque d'explication et absence de geste commerciale ne serait-ce qu'une collation vu l'heure (départ à 23h30 au lieu de 21h15)."

Points positifs : "personnel correct espace siège raisonnable"
Points négatifs : "PAYER boissons et repas; départ différéble de 25 minutes"

Points négatifs : "British Airways ne sert plus de snack... plus ça va moins ya de services! pas de petites économies, décevant vraiment... plus de différence avec les low cost"

Points positifs : "Horaire respecté, efficacité. Surtout moins chiant que AIR FRANCE. Pas tout le temps en grève ! Qualité du service"

Points positifs : "Entertainment system and staff were kind"
Points négatifs : "Food really wasn’t good on this leg for either evening meal or snack first thing."

Points positifs : "Pro et en règle sur les timing et prestations"
Points négatifs : "Un peu trop de turbulence du côté du Groenland et donc difficile de dormir. Les services à bord ne sont par contre pas au niveau des compagnies du golf ou asiatiques."

Points positifs : "la ponctualité, la propreté, le confort de l'avion, un vol sans problème"
Points négatifs : "j'aurai aimé avoir la traduction en français car je n'ai rien compris"

Points positifs : "Siège relativement confortable, nourriture excellente, abondance d’alcool, variété de films, présence de films récents."
Points négatifs : "Courtoisie des employées n’etait pas excellente. Le service était TRÈS long. 4 agent.e.s de bord, ce n’est pas suffisant pour la taille de l’avion. Employé.e.s pas toujours sympathiques, et parfois plutôt rude."

Points positifs : "On time, comfy seats and helpful staff members. Nothing else to ask"
Points négatifs : "Nothing to dislike."

Points positifs : "Boarding pass to from LHR to Hyderabad was not iisued at SAT airport. The guy with wheelchair at London didn't help in getting me boarding pass in time. My flight scheduled left. I had to wait for the next flight enroute to Delhi rather than hyderabad directly. I had to wait for more than 10 Hrs at LHR and Delhi. There was heavy delay to reach my destination."
Points négatifs : "Non-issue of boarding pass from LHR to Hyderabad at SAT airport USA. Callous attitude of the guy who didn't help me in getting me the boarding pass at LHR. Enrouting me through Delhi to Hyderabad instead of a direct flight I had to wait for more than 10 Hrs at LHR and Delhi. There was heavy delay to reach my destination."

Points négatifs : "1 heure de retard Plusieurs vols annulés donc bcq de monde à l'embarquement Nourriture payante alors que le vol faisait partie d'un vol paris-singapour"

Points positifs : "Once again BA 297 was more than an hour late departing because BA could not get bags and cargo loaded."
Points négatifs : "See above. If BA cant get A380 loaded for on time departure, get more baggage handlers or use a different aircraft."

Points positifs : "Service was really good"
Points négatifs : "The seats for business class were economy seats but with the middle seat being a tray!! Expecting bigger seats with more leg room. Disappointed."

Points positifs : "Leg room was decent enough."
Points négatifs : "I’m stuck on a plane for hours. Don’t abuse this by trying to charge me for food and drinks. Especially when I can’t bring my own drinks unless bought at extortionate airport prices."

Points positifs : "Entertainment was adequate."
Points négatifs : "The plane was freezing for 11 hours. Flight attendant said it would be adjusted but it never was. We were against a wall and seats did not recline. Very little room."

Points négatifs : "Le manque d'attention du personnel de bord qui reste très impersonnel. pas de café à la fin du repas ni de digestif, Les films pas très intéressants"

Points positifs : "Tout a bien été"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "The crew."
Points négatifs : "Fake marketing! They said it will be some snacks for economyXtra, and then 2 hours before the flight sending an email saying that the snakes will be charged! Disappointed!"

Points négatifs : "Ils ont perdu mon sac avec ma carte bleue et permis de conduire je ne Peux pas payer mon hôtel je sais pas où dormir"

Points négatifs : "The flight was delayed. Food is miserable."

Points positifs : "6h30 de retard, 0 communication, connexion ratée, toujours dans la queue à Lisbonne pour savoir si on va avoir un hôtel pour ce soir."
Points négatifs : "Plus ou moins tout, et au moins donner un repas correct."

Points positifs : "Fairly new plane with clean/comfortable seats"
Points négatifs : "Bus transportation to the plane was delayed. People were uncomfortable having to stand in the bus for so long. Then the flight was delayed for 15 minutes due to airport traffic. As the only business class passenger i would have expected to be offered a drink then or even a bottle of water at my seat"

Points positifs : "Boarding efficiency although the ... see below. Loved the salmon wrap and cheese 'n' biscuits"
Points négatifs : "flight was delayed at check in and on the tarmac - 40 minutes. No explanation for this"

Points positifs : "Only the on board crew lived up to Tap's normal standard"
Points négatifs : "Boarding chaotic in Copenhagen. Food very poor this time"

Points positifs : "Boarding in Lisbon well organized but delayed at check in and on the tarmac - 40 mins. Food on this flight good. Crew fine both flights."
Points négatifs : "Both Tap flights delayed, little info'/explanation about this.Boarding in Copenhagen chaotic, problematic tickets holding up the queue with only one staff member. Food on board was so boring and unappetising."

Points positifs : "."
Points négatifs : "Pas de retard !!!"

Points négatifs : "C’est complètement bizarre , on ne peux pas choisir un film pour commencer a regarder. Ils commentent au même temps et c’est vraiment impossible."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Baggage crew broke both our suitcases. Awful crew who was really rude to me when I was desperate for the toilet as seat belt sign was constantly on. Hot flight with hardly any air con"

Points négatifs : "It cold be better if there is no flight delay which put in cause all our plans!..."

Points positifs : "everything from the boarding and check-in process to in flight comfort."

Points négatifs : "Hand luggage weighing queue delayed flight, Gatwick flights delays, missing luggage at Lisbon,"

Points négatifs : "Aucun rappel du vol.aucin message d'alerte. Aucun sens commercial. Je ne suis pas montrée à bord. Achat dun nouveau billet. Fini avec la TAP."

Points positifs : "Bon vol bon pilotage plutôt confortable Proposition de boissons"
Points négatifs : "La proposition de sandwich Un peu de retard au décollage"

Points positifs : "The crew were very friendly, a nice and relaxed flight and they gave out complimentary food and coffee which was brilliant"
Points négatifs : "Flight was delayed which was out of their control"

Points négatifs : "Départ à l’heure"

Points positifs : "The plane was fairly new, clean, and comfortable seats."
Points négatifs : "A better selection of the main meals in business class."

Points positifs : "Personnel de bord souriant et au petit soins. Avions propre"
Points négatifs : "Embarquement encore une fois chaotique, encore une fois en retard (aller comme retour) et une politique de bagages à main aléatoire. Malgre une taille autorise, impossible de comprendre pourquoi nos valises sont passées en soute plutôt qu'à main par rapport à la valise du voisin. Dommage"

Points positifs : "Avion propre et moderne Personnel à l'ecoute"
Points négatifs : "L'embarquement catastrophique. Personnel peu sympa, j'organise et aucune explication sur le retard."

Points positifs : "My eyes were closed and the crew passed by while serving food but did not wake me up. As a traveller I been woken up while food was served or food was kept on the seat tray."
Points négatifs : "Overall the flight was good but I dont know why the crew was like that, and the flight seats ain't comfortable and were to close to each other. I legs wasnt comfortable"

Points positifs : "Very on time, smooth take off and landing and friendly staff."
Points négatifs : "Perhaps spirits offered other than just wine. And a vegetarian food option."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Repas pas top, pas de divertissement si ils ne sont pas télécharger en amont dans l’application."

Points positifs : "Très bonne place attribuées, peu de monde dans l’avion."
Points négatifs : "Les repas sont pas top, pas de divertissements si on ne telecharge en avancent ceux de l’application."

Points positifs : "Rien. Nous n'avons pas eu accès à notre vol."
Points négatifs : "Nous sommes arrivé 15min avant le décollage et nous nous somme vu refuser l'embarquement. La prise en charge par la suite était catastrophique. Et cela decale toutes nos vacances et engendre des frais supplémentaires."

Points positifs : "La place pour les jambes"
Points négatifs : "Nous avions une correspondance à Lisbonne. Le personnel. Le départ sur Paris étant en retard le personnel aurai pu faire sortir en priorité les personnes ayant une correspondance et nous affréteur une navette pour que nous puissions prendre notre vol. Nous n'avons pas pu monter dans l'autre avion."

Points négatifs : "Food timing, displays for video tiny and no selection possivble."

Points négatifs : "Timing of food"

Points positifs : "The plane was comfortable the free drinks and food and crew were friendly."
Points négatifs : "Can't think of anything!"

Points positifs : "Le personnel de bord était sympathique."
Points négatifs : "Mon repas et celui de certains passagers venait d’une enseigne du lounge de l’aeroport Exki: un but de baguette dur comme pas possible donc je l’ai touché avec de la confiture, du beurre et un muffin pas du tout frais..."

Points positifs : "A short but very pleasant flight and food was served, excellent in every category."
Points négatifs : "Nothing, it was the best short flight I've ever had. The staff were very attentive and did a great job of keeping everyone happy."

Points négatifs : "Delayed by 30 hours with very little assistance, no money or spare clothes. Shocking treatment by TAP staff. Will NEVER fly with them again."

Points positifs : "The crew were excellent during the flight."
Points négatifs : "We missed our connection flight because our first flight was delayed. Despite getting to the desk when there were still people queuing he refused to let us board. We are now delayed for 30 hours with no money or clothes. TAP staff were horrible- no sympathy or even an apology. Just awful."

Points positifs : "-"
Points négatifs : "-"

Points positifs : "Bien organisé"
Points négatifs : "Pas d’ecran Disponible pour regarder des films"

Points positifs : "Petite Collation appréciable"
Points négatifs : "Pas de divertissement (écouteur, écran..) pendant 2h25 de voyage"

Points négatifs : "J ai du paye 120 euros au guichet d enregistrement pour 1 bagage en soute alors que sur lors de l'achat il m a semble avoir droit a 1 bagage. Mais impossible de retrouver la trace sur mon mail de confirmation. Pouvez-vous vérifier et a l avenir être plus clair sur nos droits ou non aux bagages en soute ainsi que le prix du bagage sur votre site si vous le proposer et le prix au guichet . Cela augmente significativement le prix du billet donc mérite de nous informer clairement et complètement. Merci de votre compréhension et de votre réponse."

Points négatifs : "Les agents tap de l’aeroport de Dakar m’ont fait manquer mon vol par non assistance et désinformation totale. Ils n’ont aucun professionnalisme et limite ils t’insultent. Je suis sénégalaise mais je suis très déçue du comportement des agents à l’aéroport de Dakar. La plus grosse déception de ma vie"

Points positifs : "Everything went according to the timetable, boarding was on-time and we even arrived a bit earlier than scheduled, so I can't really fault the service of the pilots, the cabin crew or the ground operations team. Food wasn't exactly stellar, but clearly a lot better than on most European flights operated by larger companies (Lufthansa, KLM, Air France etc.). The aircraft itself was clean and looked fairly new and well maintained"
Points négatifs : "The seating was absolutely HORRENDOUS. Even though I'm nearly 6'3" (close to 1.90m), I generally never complain about seating space or legroom, even on low cost flights. This particular TAP aircraft, however, despite looking quite new, had some of the most cramped seating ever. Additionally, the trays were minuscule (you could barely place the entire food tray the service during the flight, let alone have another drink at the same time on the tray). Also, on the inbound flight (this was the return one), the seats were fitted with a very simple and clever tablet-holding mechanism, so you could easily watch something on your table while eating your food (from a similarly small tray table). The seat back pockets do not have any material/fabric on the sides, so stored items could easily slip out sideways from the pocket. Shame to have such a good in flight service and to be a punctual airline if you're going to carry your passengers cramped like cattle in seats 'rivalling' the ones on Ryanair flights on 4-hour long journeys."

Points positifs : "Everything was going well. Confotable seats lovely air hostesses. Food wasn’t so great but I was surprised we even got something!"
Points négatifs : "Unfortunately I had problems at airport security which wasn’t very pleasant!"

Points positifs : "Decent boarding and un-boarding, a small sandwich during the flight"
Points négatifs : "Impossible to use a laptop for a 1m80 big guyin the middle seat: seats are soooo narrow"

Points positifs : "Flight left approx. 20mins early, good service and efficient handling by crew."

Points positifs : "The flight crews were polite. The short flight journey included a simple light lunch with drink."
Points négatifs : "The flight departure time was delayed for one hour."

Points positifs : "Nothing, missed the connection"
Points négatifs : "No flight to Faro during late arrival from"

Points positifs : "everything was fine. nothing specifically wrong or bad."
Points négatifs : "had the same food the third time this week. they could do more"

Points négatifs : "Boarding took longer than expected. Flight was delayed then was delayed a second time once everyone was boarded. Smaller plane than the usual TAP planes, but okay flight."

Points positifs : "Everything from the custumer service, flight departure on time"
Points négatifs : "Long waiting time for my connection flight but i booked it that way"

Points négatifs : "On m’a forcé à mettre mon bagage en soute en m’assurant que le’ vol était complet. En me baladant pendant le vol. J’ai vu près d’une dizaine de place de libre..."

Points positifs : "You can charge your devices (only in one plains from London to Portugal)"
Points négatifs : "Cabin crew were far from welcoming when dealing with the African passengers (including me though I'm Spanish) the food was a disgrace On a 5 hour flight to Accra there was no entrainment, the chairs were incredibly uncomfortable and you could not even charge your devices... The food arrive way too early. I believe the airline has put less of an effort on these planes due to the nature of the passengers... I have been traveling for 20 years and I never felt so disappointed by an airline... I will not use this airline ever again"

Points positifs : "Crew were great..."
Points négatifs : "Food was very poor. Entertainment was awful"

Points positifs : "Seat was comfortable as I had the exit row"
Points négatifs : "Flight was late by an hour taking off from DXB."

Points négatifs : "Notification from the Travel agency that I needed to get a Yellow Fever immunization."

Points positifs : "The crew was kind"
Points négatifs : "Seat space is too cramped"

Points négatifs : "Délai long, failli manquer notre connexion et nous avions 2:30 entre les 2."

Points positifs : "Le calme du vol. La sympathie du personnel."
Points négatifs : "+ de jeux"

Points positifs : "1. Gentillesse de l'équipage 2. Rapidité du personnel à bord 3. Efficacité de l'avion"
Points négatifs : "1. Wi-Fi indisponible 2. Aucun système de divertissement intégré au siège à bord"

Points positifs : "It arrived on time."
Points négatifs : "The temperature in the cabin was way too cold. People we wearing their jackets and when I mentioned it to the cabin crew member she said a few other people would have to make a similar comment before she could request turning the temperature up. There was also a glitch in the system so that the reading lights for each seat could only be operated by the seat directly in front. The food was very uninspiring and poorly presented. The tea and coffee were awful!!!!!! The choice of movies,etc was very limited. Thank goodness it was a night flight and not too long!"

Points positifs : "Crew were exceptionally good, friendly and helpful. Great entertainment system."
Points négatifs : "The food is terrible, overcooked watery beefless beef dishes. Better ti brng your own food."

Points positifs : "Staff were friendly and helpful."
Points négatifs : "Movie selection was limited although I found one in the lot that I thoroughly enjoyed. As always with Air Canada, you only get the most basic snacks and everything else is extra."

Points positifs : "New plane in the excellent condition. Leg room in economy not bad. Crew friendly and efficient. Boarding worked well."
Points négatifs : "The main meal was pretty dreadful. Grilled chicken with what I think was mashed potato, but it was difficult to be sure. Watery and tasteless. Accompanied bizarrely by a tomato sauce (which did taste of something). Hard to identify the ethnicity."

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "See above - seats worn out, entertainment worn out, Crew battling old tired aircraft. Massively overpriced. Bring on WestJet direct to Ottawa."

Points positifs : "L'embarquement s'est fait de manière rapide et efficace, il n'y a pas eu de délai. Le personnel était très agréable et j'ai particulièrement aimé le fait que les agents de bord était québécois. Après 5 mois en France, je me sentais déjà à la maison juste en attendant leur accent à l'embarquement."

Points positifs : "In flight attendance was excellent and we were nearly overfed with plenty of drinks, snacks and meals. It was nice to see both young and elderly ladies as air hostess. This is a strong statement in non discrimination on Account of age in employment. To see a red Indian lady among them was very refreshing."
Points négatifs : "Dimming of the windows was not user friendly and we had to put up with bright reflected lights from clouds. On ground both in Calgary and Vancouver the wheel chair attendance was not at the same level as in Frankfurt where it had been given with paramedic competence."

Points positifs : "Gentillesse de l’agentde Bord Carlos"

Points positifs : "only The crew inside the airplane and the airoplane"
Points négatifs : "Every one in Lufthansa are so rude expect the crew"

Points positifs : "Service was impeccable. In flight entertainment was good"
Points négatifs : "Food was nothing special"

Points positifs : "Mauvaise expérience, une de mes valises détruite et beaucoup de difficulté à avoir un retour suite à p’ Incident et aucune indemnités de votre part, très decu de air Canada ....!"
Points négatifs : "Pas avoir mes valises le jour que je suis arrivé au Pérou ....! C’est la primer fois que ça m’arrive ...!"

Points positifs : "Avion spacieux"
Points négatifs : "Nous n avons pas eu de petit déjeuner"

Points négatifs : "Put on Turkish air landed 12 hrs late lggage still missing"

Points positifs : "While I've ranked the crew as poor, that isn't a reflection of the entire crew. The flight crew and check-in team were fine, the boarding I have as mediocre due to delay, but I don't put that on the staff."
Points négatifs : "My issues are two part: 1 - I wasn't informed that I was required to retrieve my luggage from the carousel on this flight from George Town to Toronto. I thought perhaps I missed something, however, the three other couples that were in the same predicament I was weren't aware either. This caused a massive headache, the instructions were superbly poor on how to retrieve the luggage, and the process was completely a waste of time. We had to talk with three different people, the person that took us back to the carousel showed no urgency despite us all explaining that we were on a short layover, and might miss our next flight, and even though we had our passes to get through customs, we were made to wait in line to have our baggage inspected. A completely broken process that could've been avoided with a friendly reminder at check-in. 2 - Once I was able to retrieve my luggage I picked it up off the carousel only to find the handle on one piece of luggage had been ripped off, and the plastic lining on the other bag was destroyed. Admittedly I find this to be no surprise after seeing how mine and everyone else's luggage was handled so poorly upon being loaded into the cargo. I saw my luggage being tossed 3-5 feet into the cargo area - literally picked up, and with complete disregard flung like it was a trash bag being thrown into the dumpster. Since I didn't have time to discuss this with any staff due to my prior issue and being unable to find a representative once I landed back in Vancouver, I called the next day to discuss this over the phone, but the representative explained that I was only able to make a complaint in-person at the time of baggage retrieval. The person was absolutely useless and unwilling to help. This was by far the worst treatment I've had at any time in my life while flying any airline. The trip to George Town was with American Airlines, and even though it was longer, and a tad bit more expensive, the service I had with them was stellar by comparison to my experience with AirCanada. Going forward I will only be using AC when there are absolutely no other options."

Points positifs : "While I've ranked the crew as poor, that isn't a reflection of the entire crew. The flight crew and check-in team were fine, the boarding I have as mediocre due to delay, but I don't put that on the staff."
Points négatifs : "My issues are two part: 1 - I wasn't informed that I was required to retrieve my luggage from the carousel on this flight from George Town to Toronto. I thought perhaps I missed something, however, the three other couples that were in the same predicament I was weren't aware either. This caused a massive headache, the instructions were superbly poor on how to retrieve the luggage, and the process was completely a waste of time. We had to talk with three different people, the person that took us back to the carousel showed no urgency despite us all explaining that we were on a short layover, and might miss our next flight, and even though we had our passes to get through customs, we were made to wait in line to have our baggage inspected. A completely broken process that could've been avoided with a friendly reminder at check-in. 2 - Once I was able to retrieve my luggage I picked it up off the carousel only to find the handle on one piece of luggage had been ripped off, and the plastic lining on the other bag was destroyed. Admittedly I find this to be no surprise after seeing how mine and everyone else's luggage was handled so poorly upon being loaded into the cargo. I saw my luggage being tossed 3-5 feet into the cargo area - literally picked up, and with complete disregard flung like it was a trash bag being thrown into the dumpster. Since I didn't have time to discuss this with any staff due to my prior issue and being unable to find a representative once I landed back in Vancouver, I called the next day to discuss this over the phone, but the representative explained that I was only able to make a complaint in-person at the time of baggage retrieval. The person was absolutely useless and unwilling to help. This was by far the worst treatment I've had at any time in my life while flying any airline. The trip to George Town was with American Airlines, and even though it was longer, and a tad bit more expensive, the service I had with them was stellar by comparison to my experience with AirCanada. Going forward I will only be using AC when there are absolutely no other options."

Points positifs : "The flight was on time check in was simple and quick Staff on board friendly and professional Inflight movies fab Plenty of room on seats clean plane"
Points négatifs : "Nothing all great"

Points négatifs : "Ran out of food.."

Points positifs : "La synchronisation des vols n’étaient pas stressant"

Points négatifs : "Pas de place, pas de nourriture inclus, retards dans les vols, bagage perdu. Un cauchemar!!!!"

Points positifs : "Entertainment"
Points négatifs : "My seat was wet and i had to wait quite a while for it to be rectified. I asked to sit on a crew seat at the back of the plane and was told that i would break it. I found this rather disgusting . Seating plan is very crammed like sardines"

Points négatifs : "I wasn’t able to check in online and therefore wasn’t able to update with my dietary requirements which meant I couldn’t really eat anything that was given. I was told at the airport that it needs to be submitted 24 hrs before the flight and there was nothing they could do. Really unfair and not on."

Points négatifs : "Flight was delayed My wife and I got separate seats Screen and audio on the entertainment system didn't work"

Points négatifs : "Lost luggage!"

Points positifs : "Will use again"
Points négatifs : "Airline food has always been poor no matter which airline you travel. Be more liberal with the drinks trolley."

Points positifs : "its was smooth"

Points positifs : "everything"
Points négatifs : "no entertainment"

Points positifs : "I was reading so much about how cramped and uncomfortable the seats on Air Canadas 787's, but I don't think their product is any worse than most other economy class products out there."
Points négatifs : "Their "continental breakfast" was a dry piece of banana bread and yoghurt. No jam, butter cheese or other spreads to compliment with your bread. Most disappointing "continental breakfast" I have had on a plane!"

Points positifs : "Ease of boarding - no long queues. Offer to put hand luggage in the hold with no charge."

Points négatifs : "Horrible customer service from check in through to the flight attendants. Needed to download app on my phone for an international flight in order to watch movies. Was very unimpressed with the experience."

Points positifs : "Staff all friendly and helpful, both at desk and in plane. Seats were pretty comfortable with sufficient leg room (I am tall), but if you are a wide person (or next to one) it would have been pretty cramped. Neither of my flights (to Newfoundland) were full so we all had a bit of extra space. Food was adequate but could be improved with fruit instead of dessert."

Points positifs : "The staff"
Points négatifs : "No TV monitors and food was bad"

Points positifs : "The plane took off and landed on time."
Points négatifs : "The food was terrible and the staff were in there own world and not particularly polite. Hand luggage was not managed so the bins were rammed. Some people had 3 pieces of large hand luggage. Food was the worse I have had on any flight. I would rather pay and have something edible. On 2 of my 3 flights the staff were so wrapped up in there own life's, they did not manage to finish the safety checks before taking there seat. Overall a poor experience."

Points positifs : "Friendly crew, modern aircraft"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I didn't travel with children, but if I had done they would have needed entertaining. The crew offered iPads (to rent) for the entertainment of children and adults alike. Why can these not just be given to passengers, better still BRING BACK SCREENS IN SEATBACKS!!!"

Points positifs : "Very comfortable and clean aircraft. Friendly crew. Seats at the front of Economy had excellent legroom. Helpful flight announcements from the captain."
Points négatifs : "Air Canada has only one gate at Houston, which appears to be in constant use, at least in the early afternoon. If one flight is delayed in departure, it causes a backup with other flights."

Points négatifs : "Baggage hasn't arrived after 45 minutes"

Points positifs : "I like the seats which were only 2 instead of 3 seats."
Points négatifs : "- Felt like I was bothering the air stewardess when I asked for anything - Flight was delayed by 50 minutes. - Food was extremely bland and below par."

Points positifs : "Pouvoir avoir la correspondance à Montréal malgré un départ differé de Québec pour cause d'orage"
Points négatifs : "Ne pas avoir mes bagages à Paris"

Points positifs : "Friendly efficient staff"
Points négatifs : "The plane was a bit dated so the seats were smaller the Luthansa"

Points positifs : "Repas sont assez biens."
Points négatifs : "Embarquement était mal organisée--il pourrait communiquer mieux ET insister que les passagers respectent les consignes"

Points positifs : "Large comfortable seats."
Points négatifs : "You now have to pay for drinks on British Airways flights"

Points positifs : "Movies"
Points négatifs : "Food was terrible especially for Prem economy. Chicken dish very bad. Difficult to get a second glass of wine with main meal."

Points négatifs : "Pressed the service bell mutiple over 30 minutes, no one came. Had to get out of my seat and walk to the back of the plane where I found all the attendants having a chat. Not even a sorry from them."

Points positifs : "Le prix et la rapidité d'embarquement."
Points négatifs : "Ne pas avoir d'inconnu assis à côté de moi, au vu de la pandémie actuelle."

Points positifs : "Le prix très attractif"
Points négatifs : "J'avais oublié qu'il n'y avait pas d'écrans à bord. Pas bcp de places pour bouger."

Points positifs : "On est arrivé 1 h d’avance. Bon pilote. Bel atterrissage. Le personnel sympathique."
Points négatifs : "Avoir de la nourriture et une télévision."

Points négatifs : "Pas d’espace du tout pour les jambes, ça fait longtemps que je n’ai pas été tasser comme une sardine comme ça . Transat sont pas à veuille de me revoir."

Points positifs : "N/A"
Points négatifs : "Nous n'avons même pas pu embarquer et ni être accomodé compte tenu des circonstances ayant eu avec les douanes. Nous avons payé des bagages pour un vol que nous n'avons même pas pu embarqué. Préférablement, nous avons tout simplement fait affaire avec une autre ligne aérienne. Il est impossible de rejoindre qui que ce soit au service à la clientèle pouvant nous aider. Auparavant, j'avais déjà fait affaire avec vous et honnêtement, je préfère payer plus cher avec une autre compagnie et obtenir un bon service."

Points négatifs : "There was a delay of 4 hours to board from Montreal to Paris. with not any justification or valuable reason from the crew."

Points positifs : "Les sièges à l’arrière de l’avion nous ont permis de nous asseoir à 2. C’était bien. Les repas et snacks étaient bon."
Points négatifs : "Les divertissements... le voyage de retour nous proposait un film mais pas beaucoup d’écrans et un mauvais positionnement."

Points positifs : "Le repas était très bon."
Points négatifs : "Plus de titres dans le système de divertissement"

Points positifs : "Le repas était bon et le personnel servait de l’eau souvent. L’accès au films gratuits améliore le trajet"
Points négatifs : "Les sièges sont très serrés pour les genoux pour les personnes de grande taille. Le prix des bagages de soute trop cher."

Points négatifs : "3h de retard à attendre DANS l’avion, puis arriver à destination encore un attente de 45 min avant de pouvoir sortir de l’avion.... sinon, très bien comme vol!!"

Points positifs : "We were upgraded to premium economy for free at check-in. The crew was very kind"
Points négatifs : "We did not enjoy the entertaining system as the headphones were not complementary. The food was quite okay but quantity was sparce and no cheese provided. Also service was slow. Drinks were served 10 minutes after meal ☹️"

Points positifs : "Une expérience à tous points terrible. Jamais je ne fairai affaires avec cette entreprise de voleurs. Leur service est nul."

Points négatifs : "Fermeture des lumières plus tôt afin de dormir :)"

Points négatifs : "Travelled from Toronto,CA to Lyon, FR and wasn't pleased with service, food, no coffee available plus drinks were limited. And on top of that when I arrived in Lyon, my baggage wasn't delivered from Toronto (was told at baggage claim desk). I paid $70 dollars for something that didn't get delivered."

Points positifs : "Rien vraiment rien"
Points négatifs : "Tout vraiment tout. Repas deguelasse retard de 1h et 20 etc..."

Points positifs : "personnel pro et siège inconfortable"
Points négatifs : "l'espace et les sièges moins restreints"

Points positifs : "Ponctualité, professionnalisme de l’équipage, bon service qualité prix, nouveau avion"

Points négatifs : "Les dossiers de sièges étaient un peu trop fermes dans un avion superbe et impécable. Il n'y avait plus assez de choix de nourriture déjà au milieu de l'avion."

Points positifs : "Le personnel était très gentil, drôle..."

Points négatifs : "Pas de divertissement individuel. Pas de prisede courant pour recharger son téléphone. Les agents de bord parlent peu le français. Il faut améliorer ça!"

Points positifs : "personnel exceptionnel et repas excellent"
Points négatifs : "3 hueres de retard vieux films"

Points positifs : "RAS"
Points négatifs : "Atterrissage un peu brutale"

Points négatifs : "Had to pay 100$ for an extra bag because I was 4kg over weight then also had to transfer my bags myself during my layover. There was no entertainment on a long haul flight from London to Toronto. And zero space on the lonhaul flight. The least space on a plane I’ve ever had and I fly almost every week. I will never fly air transat again unless absolutely necessary."

Points positifs : "Le personnel était courtois"
Points négatifs : "Pas de film ou d’écran de disponible. rien à grignoter de gratuit"

Points négatifs : "Impossible de s’enregistrer d’avance"

Points positifs : "Le service courtois et souriant des agents de bord."
Points négatifs : "Absence d’écran de divertissement au dos des sièges. Signal WiFi souvent interrompu (gel de l’application sur iPad). Et surtout absence de prises de courant ou de prises USB pour recharger smartphones et tablettes."

Points positifs : "Great entertainment but preferred the selection from Montreal to Paris."
Points négatifs : "Needed more leg room for such long flight. Especially if you get the aisle seat space under seat is very small in comparison to middle seat space."

Points positifs : "Pas grand chose"
Points négatifs : "Attente dans l’avion avant de partir à un haute chaleur"

Points positifs : "L’espace pour les jambes"
Points négatifs : "L’option plus ne vaut pas la peine."

Points positifs : "Entertainment system worked this time."
Points négatifs : "Departure delay. Delay on receiving luggage. Aircraft is not so clean."

Points positifs : "The food was nice and they offer luggage room"
Points négatifs : "The seats are way too small! We were so compressed we could not breathe nor move. The plane is overcrowded woth people. I do mot recommend"

Points négatifs : "my suitcase are mising"

Points positifs : "Very friendly and helpful crew. Direct flight from Venice was much appreciated."
Points négatifs : "Old aircraft, let's hope they spend more on maintaining the engines than the cabin..."

Points positifs : "Le Personnel acceuillant d'Air Transat. Les agentes de bord souriante, avenante, gentille et prêtes à auder tous et chacun pour une voyage relaxe et beau. Quelle richesse. À l'allée nous étions avec Aur Canada Rouge, aucune comparaison possible, Air Transat gagne haut la main grâce à cette gentillesse du personnel. Professionnelle et gentille. Merci."
Points négatifs : "La pizza collation. C'est moyen les repas à bord."

Points négatifs : "Video system was broken, including ability to charge devices. Seats are too small for adults."

Points positifs : "Club class was worth the upgrade purchase. Friendly staff. Continual service. Comfortable. decent movie selection."
Points négatifs : "Screaming baby. But can’t do much about that."

Points positifs : "Awesome flight and service"

Points positifs : "Information du # de porte seulement 45 min avant le vol et la porte était éloignée donc nous avons dû courir pour arriver à temps."
Points négatifs : "Par moment, très froid et par moment très chaud dans la cabine."

Points positifs : "Décolage et attérissage bien."
Points négatifs : "Aucun divertissement à bord, aucune collation inclus sur un vol de 5h, avion très petit et vieux et équipage parlant seulement anglais."

Points positifs : "Première fois sur cette compagnie et pas déçu! Avion très bien, personnel très bien. Place ok"
Points négatifs : "Un repas un peu mieux peut-être.."

Points positifs : "Lunch was good-Other food was basic-eg cold meats with an artichoke with some large pasterie?-no real fresh food"
Points négatifs : "Seat doesn't recline sufficiently to allow comfortable flight"

Points positifs : "Le personnel dévoué étant donné que nous avons eu de grosses turbulences. Le pilote a été très prudent et n a pas pris de chances étant donné l orage extrêmement violant,"
Points négatifs : "Un manque de communication incroyable pour les gens qui nous attendaient a l aéroport. Imaginez l inquiétude de nos proches. Un retard de 5 heures pour un vol Montréal Québec . (voir note). Votre tableau affichait arrivé et nous étions encore a Montréal. Mon conjoint est venu me chercher 2 fois donc 45$ de stationnement. Avec l orage a Québec imaginez leur stress."

Points positifs : "Nous avons fait un bon voyage. Le personnel a été tres compétent pour une jeune fille qui a eu une faiblesse. Ceci dit le personnel est toujours a agréable"
Points négatifs : "Il a fait extrêmement chaud dans l avion c était désagréable"

Points positifs : "Tout a ete a la gauteur de mes espérances"

Points positifs : "le service"
Points négatifs : "le confort espace"

Points négatifs : "J'ai acheté sur votre site un billet aller retour en business Air transat n'offre pas une classe business mais une eco premium Je pense que vous devriez le préciser sur votre site"

Points positifs : "Les agents de bord on été très gentils de nous accommoder et faire de notre vol une belle expérience."
Points négatifs : "Le repas option plus plutôt limité."

Points positifs : "Le prix"
Points négatifs : "Le confort minimaliste. Le petit déjeuner très petit. Le débarquement après la classe économie. Bof!"

Points positifs : "Équipage courtois"
Points négatifs : "Le système de pré-enregistrement d'Air Transatne représente pas physiquement là disposition des sièges. Au lieu d'avoir de l'espace pour les jambes je me suis retrouvé coincé. Très insats8"

Points positifs : "IT went up and down at the proper time."
Points négatifs : "The seats are uncomfortable. My feeling is they were designed to be in the reclining as the headrest can not be reached comfortably in the upright position."

En savoir plus sur Lufthansa

Vols pas chers Paris - Amérique du Nord

Dernières offres d’allers-retours

14/12
lun.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
13h 50min
ORY - EWR
22/12
mar.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
10h 30min
EWR - ORY
14/12
lun.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
13h 50min
ORY - EWR
21/12
lun.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
10h 30min
EWR - ORY
1/5
sam.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
18h 25min
ORY - JFK
15/5
sam.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
15h 00min
JFK - ORY
20/5
jeu.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
13h 50min
ORY - JFK
30/5
dim.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
11h 55min
JFK - ORY
22/5
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
11h 40min
CDG - YUL
23/5
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
17h 10min
YUL - CDG
22/5
sam.
1 escale
Plusieurs compagnies
11h 35min
CDG - YUL
23/5
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
11h 20min
YUL - CDG
13/5
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 50min
CDG - YUL
10/6
jeu.
1 escale
Plusieurs compagnies
11h 30min
YUL - CDG
15/2
lun.
2 escales
Air Canada
14h 54min
CDG - YUL
22/2
lun.
1 escale
Air Canada
9h 55min
YUL - CDG
19/4
lun.
sans escale
Corsair
8h 40min
ORY - JFK
25/4
dim.
sans escale
Corsair
7h 30min
JFK - ORY
30/4
ven.
1 escale
United Airlines
18h 45min
CDG - EWR
1/5
sam.
1 escale
United Airlines
31h 46min
EWR - CDG
14/1
jeu.
sans escale
Air Canada
7h 40min
CDG - YUL
23/1
sam.
sans escale
Air Canada
6h 50min
YUL - CDG
21/12
lun.
sans escale
Air Transat
7h 55min
CDG - YUL
28/12
lun.
sans escale
Air Transat
6h 50min
YUL - CDG
16/4
ven.
1 escale
Alitalia
13h 30min
CDG - JFK
24/4
sam.
1 escale
Alitalia
14h 10min
JFK - CDG
29/4
jeu.
1 escale
Lufthansa
11h 35min
CDG - YUL
7/5
ven.
sans escale
Lufthansa
6h 40min
YUL - CDG
19/4
lun.
sans escale
Norwegian
8h 15min
CDG - JFK
24/4
sam.
sans escale
Norwegian
7h 20min
JFK - CDG
18/4
dim.
1 escale
Iberia
12h 35min
CDG - JFK
21/4
mer.
sans escale
Iberia
7h 10min
JFK - CDG
1/4
jeu.
sans escale
British Airways
8h 20min
CDG - JFK
15/4
jeu.
2 escales
British Airways
14h 02min
JFK - CDG
15/1
ven.
1 escale
American Airlines
20h 35min
CDG - LAX
22/1
ven.
2 escales
American Airlines
18h 18min
LAX - CDG
12/4
lun.
1 escale
Turkish Airlines
23h 35min
CDG - MEX
20/4
mar.
1 escale
Turkish Airlines
21h 40min
MEX - CDG
10/4
sam.
1 escale
Air Europa
15h 30min
ORY - CUN
24/4
sam.
1 escale
Air Europa
15h 20min
CUN - ORY
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

18/12
ven.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
22h 05min
ORY - EWR
16/12
mer.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
12h 25min
ORY - EWR
19/12
sam.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
15h 25min
ORY - EWR
15/2
lun.
1 escale
TAP AIR PORTUGAL
13h 50min
ORY - EWR
15/2
lun.
sans escale
French Bee
8h 25min
ORY - EWR
10/1
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
28h 40min
CDG - YUL
10/1
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
28h 40min
CDG - YUL
17/1
dim.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 20min
CDG - YUL
22/2
lun.
1 escale
British Airways
10h 10min
CDG - YUL
21/2
dim.
1 escale
British Airways
13h 30min
CDG - YUL
10/1
dim.
1 escale
British Airways
13h 30min
CDG - YUL
6/12
dim.
sans escale
Air Transat
7h 55min
CDG - YUL
8/12
mar.
2 escales
Lufthansa
36h 51min
CDG - YUL
6/1
mer.
sans escale
Air Canada
7h 40min
CDG - YUL
14/1
jeu.
1 escale
United Airlines
12h 30min
CDG - JFK
28/12
lun.
1 escale
LOT
15h 25min
CDG - JFK
27/12
dim.
1 escale
Austrian Airlines
24h 10min
CDG - EWR
19/12
sam.
1 escale
SWISS
14h 40min
CDG - JFK
23/12
mer.
1 escale
Iberia
12h 05min
ORY - JFK
5/12
sam.
1 escale
Turkish Airlines
39h 40min
CDG - MEX
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première