Trouvez un billet d’avion pas cher pour Caraïbes

Trouvez un billet d’avion pas cher pour Caraïbes

Aller-retour
Économique
Raleigh (RDU)
Caraïbes
ven. 22/1
ven. 29/1
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour Caraïbes

Dernières bonnes affaires pour Caraïbes

Pointe-à-Pitre
Vol direct à partir de 314 €
Vol direct à partir de 319 €
Fort De France
Vol direct à partir de 324 €
1 escale à partir de 328 €
Punta Cana
1 escale à partir de 512 €
1 escale à partir de 647 €
Simpson Bay
1 escale à partir de 387 €
2 escales et + à partir de 173 €
St. Domingue
1 escale à partir de 519 €
2 escales et + à partir de 532 €
Gustavia
1 escale à partir de 648 €

Bon à savoir

Basse saison

septembre Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 5%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 10%.

Prix moyen aller-retour

636 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

380 € ou moins

Bonne affaire aller simple

170 € ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour Caraïbes

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour Caraïbes ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour Caraïbes aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 284 €, aller-retour à 379 €, aller simple de Nice à 351 €, aller-retour à 451 €, aller simple de Bordeaux à 453 €, aller-retour à 500 €
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en janvier, novembre et décembre et septembre est le mois le moins cher pour partir pour Caraïbes.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers Caraïbes.

FAQ - Réserver un vol pour Caraïbes

Quelles compagnies aériennes ont des politiques d’annulation flexibles dues au COVID-19 pour les vols pour Caraïbes ?

Quelle est la durée d’un vol pour Caraïbes ?

Quel est le vol le moins cher pour Caraïbes ?

Quelles compagnies proposent des vols pour Caraïbes ?

Quelle est la destination la plus populaire à Caraïbes ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver ?

3 meilleures compagnies proposant des vols pour Caraïbes

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

7,4
Air France
Note générale basée sur 4 175 avis
7,6
Embarquement
7,3
Confort
8,2
Équipage
6,9
Divertissement
7,1
Repas
Avis sur la compagnie

Points négatifs : "There was no amenities pack given in Premium economy. The food was ok. It would have been nice to have been offered another bread roll. Seat comfort was fine, but I kept getting hit by the separating curtain as the flight attendants went back and forth from economy."

Points positifs : "Personnel au top."
Points négatifs : "Avion indécent vu le prix des places. Siège étriqué. Écran ridicule. Pas d'usb ni de prise. Repas sans saveur. Petit déjeuner a peine correct. Avion mal nettoyé et j'en passe..."

Points positifs : "How great everyone was and smooth sailing."
Points négatifs : "Made sure the flight was not over booked."

Points positifs : "L'ensemble était pas trop mal"
Points négatifs : "Ma valise n'a pas suivi suite au retard de KLM est c'est le bazar pour la récupérer"

Points négatifs : "I may be wrong but these days, the staff curtsy and overall well coming approach is lacking! Just a smile and a few cheerful words can transform passengers’ mood greatly!! This becomes particularly important when one is traveling for > 9 hours back to back flights!! One can extra charge for it!!"

Points positifs : "The crew was OK, but nothing special."
Points négatifs : "Air France should not sell tickets for which the connection flights are almost impossible to catch. My luggage was not transferred to my connecting flight. I had to run to catch the flight to Bucharest. At CDC there were only two custom officers for checking passport of EU citizens, on a Saturday morning with hundreds and hundreds incoming travelers. On top of it, one female officer was rude. Typical french :("

Points positifs : "Personnel accueillant et disponible."
Points négatifs : "Nourriture doit être revue même en classe éco. Écran divertissement un peu vieux."

Points positifs : "La tranquillité de la cabine premium"
Points négatifs : "Le confort de la cabine"

Points positifs : "La ponctualité"
Points négatifs : "L’aménagement de la cabine (les écrans ne fonctionnent pas)"

Points positifs : "Arrivée à l’heure"
Points négatifs : "Léger retard à l’embarquement : attente des passagers en station debout. Heureusement il n’y avait pas d’enfant en bas âge"

Points positifs : "The Delta flight service was much better than the Air France flight I took on the previous leg."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "L’embarquement à Orly Pas de retard à Orly"

Points négatifs : "I’m not sure that short-hop flights should serve solid food. The quality invariably disappoints. Otherwise, all is good with this flight."

Points négatifs : "Les sièges pourraient être rénovés"

Points positifs : "The comfort of the flight snd kindness of the crew."
Points négatifs : "My connecting flight to san francisco was through Delta, which it was on a different terminal, I had to carry my luggage out of the airport in order to get to delta’s terminal - the buildings are not connected."

Points positifs : "J’ étais encore pour mon retour d’Atlanta a côté des toilettes et déranger toute la nuit par la chasse d’ea Et la lumière. Le petit déjeuner n’est pas bon je trouve..."
Points négatifs : "Étant donné le gâchis sur les plateaux du breakfast on devait avoir le choix."

Points positifs : "The crew ask some of us to help seating a family group together. No objection. Then they went out of their way to make the trip more enjoyable for us... even offering a drink of Champagne wine (the true one, not some substitute)... Departed almost on time, arrived a few minutes early..."

Points positifs : "Le personnel était chaleureux et le vol en lui lui-même plutôt tranquille."
Points négatifs : "La qualité des distractions. Parfois, l'écran buggue et sur un vol de 8h, les distractions sont primordiales."

Points positifs : "Entire trip was easy and comfortable."

Points positifs : "tout le service est parfait"
Points négatifs : "un peu plus de nourriture dans les repas"

Points positifs : "The new movies selection, food was very good, staff more friendly than previous flights"
Points négatifs : "Boarding always a problem on MEA we have to wait too long in the queue"

Points négatifs : "Propreté de l'appareil"

Points négatifs : "Respecter les horaires"

Points positifs : "Crew and food were great."
Points négatifs : "Old plane. Seats were super tiny and uncomfortable. Couldn’t sit in the same spot for longer than 15 min without getting sore."

Points positifs : "Fantastic Crew!"
Points négatifs : "Seats are comfortable but tight."

Points négatifs : "Assise des sièges premium un peu dure"

Points positifs : "Vol à l'heure (10min de retard), personnel de bord agréable & sympathique."
Points négatifs : "Pas possible d'ouvrir la poussette à l'arrivée pour y mettre mon bébé qui dormait... risque de bloquer l'allée en cas d'évacuation! Alors qu 'on était au sol et presque tout le monde était sorti déjà. La sécurité je veux bien mais faut pas pousser! Bébé réveillé tanpis... merci Air France."

Points négatifs : "they lost our luggage very inconvenient"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Horrible delay. I got letd to my next flyight. The airline stuff didn’t assist me at all and didn’t wanted to help me getting to my next flight. Horrible"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The plane (Boeing 777) is packed like a sardines can, with 10 narrow uncomfortable seats across in Economy Class. The crew didn't even bring water for an 1,5 hr into the flight! The plane was very hot, with very little air flowing through the salon. Food was bland for dinner and inedible for breakfast. The crew was barely there, and borderline rude when asked something."

Points négatifs : "Long delays to go through security screening and then further delays as the plane was still being fueled at departure time."

Points positifs : "25 min ahead schedule!!!"
Points négatifs : "Cabin space, too narrow rows."

Points positifs : "L’attention de l’équipage à mon égard ++++"

Points positifs : "Great food (Economy class). Good Service"
Points négatifs : "Not enough bathrooms on Economy class area due to aircraft design."

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "I will not use o recommend to anyone to buy a ticket with the agency, at the airport in China we were treated like criminals because as they said we were not register in the system as passengers it was really a nightmare"

Points positifs : "Boarding this large plane went relatively quickly and orderly."
Points négatifs : "Seats were tight and got a bit uncomfortable. This was a long flight. Could use a much better cushion."

Points négatifs : "30 minutes de retard"

Points positifs : "L’equipage Et le repas"
Points négatifs : "Le retard, le siège à bout de course, l’ecran illisible et le son inaudible"

Points positifs : "It was a wonderful flight and service . Hospitality and welcoming."
Points négatifs : "Nothing everything was amazing ."

Points positifs : "That flight have been short"
Points négatifs : "Fly attendants have been in hurry when they served snack"

Points positifs : "Very helpful cabin crew and did well to communicate in English to me. Flight was on time and landed ahead of schedule"
Points négatifs : "Entertainment system had to be rebooted as it did not work Small screen handset was not working for the entire flight food selection was not as big as KLM or China Eastern Bathroom on board was smaller than KLM or China Eastern which meant changing into more comfortable clothing for the night flight"

Points positifs : "I liked the crew, they were professional and tried their best"
Points négatifs : "The flight was a chartered flight . Air France informed us that due to cabin crew shortage they couldn't operate an air france flight and hence they hired Air Belgium. Whilst the crew were nice , the actual plane was old and creaky. It wasn't up to the standards expected of Air France. They could have done better in getting a plane up to standard. A lot of the passengers were disappointed ."

Points positifs : "Équipage au top, serviable, souriant, vraiment super !"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The seat seemed smaller and space was very uncomfortable. The boarding process was very painful because we had to wait for a longtime."

Points négatifs : "Flight was delayed 3 times and when I was finally put on a flight that was leaving, they failed to check the connection in Paris (Left me 10 minutes to get from the aircraft to the other plane!) I was moved to SAA in the end after a truly traumatic time in Johannesburg. This is not the first time I have suffered at the hands of Air France sadly. Needless to say, I wont be booking with Air France again."

Points positifs : "Tout"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Très rapide et agréable"

Points positifs : "The noise-canceling headset is good."
Points négatifs : "The premium economy seat is not reclined at all. The neighbor's seat is too much flexible. This is a maintenance problem. We report these problems to the crew, though there ignored... I should have chosen an economy class seat."

Points négatifs : "more space and be able to recline"

Points positifs : "The crew was okay,...and we got there"
Points négatifs : "The plane, was a piece of junk, and the AC wasn't working."

Points négatifs : "They lost my suitcase"

Points négatifs : "Tout sauf le repas très mauvais des boîtes de conserves. C'est de la rigolade. Très déçu du repas vraiment."

Points positifs : "Flight was on time."
Points négatifs : "When I bought the ticket, checked bags were included in the price. When I got to the counter, they said no and I paid $80, which was more than the flight for two cost. When I tried to use my frequent flyer account to pay for the bags, they said I couldn’t, although I had over $200 in credit. Very bad service! Very bad!"

Points négatifs : "2 hours late"

Points négatifs : "The check in process is terrible and very inefficient."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "I could not fly"

Points positifs : "Clean and friendly crew."
Points négatifs : "No food or drink and a single checked bag was extra money."

Points positifs : "Personnel gentil"
Points négatifs : "L’avion me semble pas en bon état. Des gouttes d’eau tombaient du plafond suite à la condensation"

Points négatifs : "Iberia annule le vol choisi puis change l'attribution des sièges et sépare les gens sans la moindre considération. Vol cher et médiocre."

Points positifs : "Gate was extremely crowed and disorganized. Non-European citizens must present passport. That requirement should be clearly stated."
Points négatifs : "Travel notifications should mention documentation requirements."

Points positifs : "Punctual, efficient."
Points négatifs : "The food could be better."

Points positifs : "Puntuality"
Points négatifs : "At leasr a cup of water during the flight"

Points négatifs : "Iberia est une.compagnie mauvaise, qui ne se préoccupe pas du délai entre deux vols A éviter"

Points négatifs : "Correspondance trop court, on a faillit rater l'avion, alors que j'avais demandé quelques jours avant si c'était suffisant en terme de délai. De plus, le bagage n'a pas suivi et est resté à Madrid (retour seulement demain)"

Points positifs : "Vol a l'heure Personnel avenant"
Points négatifs : "Tous les services sont payants. Le service WiFi à bord ne fonctionnait pas"

Points positifs : "Sympatique"
Points négatifs : "L'embarquement."

Points positifs : "Le personnel de bord était inattentif, cela se voyait qu'ils n'avaient pas envie d'être là. Aucun passage entre les deux repas (pendant 8 heures d'affilée), puis le café servi jusqu'à la moitié des rangées seulement, avant l'atterrissage, personne n'est passé vérifier les ceintures."
Points négatifs : "Un personnel naviguant plus présent, plus professionnel, sérieux et souriant? Quelques passages avec de l'eau pendant le vol entre les repas."

Points positifs : "Le personnel de bord à été bien Mais tout le monde qui est en bas qui est au sol était très mal"
Points négatifs : "Le personnel de sol était très mal"

Points négatifs : "No comfort. The USB wasn't working, even with the pilot telling us about it's availability."

Points positifs : "Iberia"

Points positifs : "On time"
Points négatifs : "SEAT was not confortable"

Points négatifs : "Le retard et la prise en charge à l'arrivée"

Points négatifs : "very rude gate crew. impatient and not helpful. they need a new job if they are so miserable."

Points positifs : "Seats"
Points négatifs : "Poor boarding process"

Points négatifs : "I couldn't check in online because I don't have 2 surnames. I arrived at Granada airport early to allow plenty of time to check-in. So did about a thousand other people. There was only one person available to check everyone in for Iberia. It was grateful. Plane was old. Not even a glass of water was offered."

Points positifs : "Boarding and deplaning was done in a fast and orderly fashion. Crew members were polite and services were done in a coordinated manner. The food quality and quantity was good. The entertainment system and availability of options was very good. Seats were spacious and the blanket provided was very nice."

Points positifs : "Once I understood how it worked it was a breeze"
Points négatifs : "Made more than four different lines before 1 understanding Iberia worker helped us out. Was told that that wasn’t the correct line and sent to another. The next place the same for more than 3 times. Then finally, Raquel, LISTENED, and away we went."

Points positifs : "J’ai voyagé avec un chien en soute. On m’a tenu informé que mon chien était bien à bord lors du changement d’avion."

Points négatifs : "Ma valise n’à pas suivie à Madrid. Résultat 4h d’attente à Genève pour la réclamation de valise. Horrible !"

Points positifs : "Excellent service , good food . Ahead of time flight"

Points positifs : "Personnel de bord excellent, cabine très agréable pour un vol au même prix que Ryanair ! Merci à Iberia d'être sur cette ligne. Vol excellent."

Points positifs : "Équipe que je plains d'ailleurs."
Points négatifs : "Rien à manger ou à boire. Place très limitée pour les jambes. C'était mieux avec Ryanair"

Points positifs : "same"
Points négatifs : "same"

Points positifs : "Landed in foggy night. Crew fantastic. On time. Cabin clean"

Points négatifs : "old plane not comfortable"

Points positifs : "Little be more leg space"

Points positifs : "Flight was safe, aircraft was clean and luckily with enough room under the seat to store carry on bag"
Points négatifs : "The fact that all the passengers boarding in "group 3" were forced to check in their carry-on bags if they did not fit under the seat; and retrieve those at the baggage claim area (not right after exiting the airplane) In my case I was able to store my carryon under the seat in front of me after pleading to the crew and gate members to let me try because of my connecting flights. There is no complimentary food service, even water is charged."

Points positifs : "The AA Tampa crew need to train the IB crew on customer service"

Points positifs : "Embarquement efficace"
Points négatifs : "Même pas de bouchon d’oreille ni de masque pour dormir sur un vol de 23 heures... Nourriture insipide"

Points positifs : "Vol correct et à l’heure"
Points négatifs : "Même pas des cacahuètes gratuites sur la compagnie nationale. Service minimum : ne vaut pas mieux qu’une low cost."

Points négatifs : "Consignes de sécurités non respectées par le personnel naviguant Porte cockpit ouverte en vol par une seule personne. Contrôle ceintures et sièges sommaire. Site web fonctionne mal lors de la résa des sièges"

Points négatifs : "1h15 de retard"

Points négatifs : "Bagage abîmé en soute"

Points négatifs : "No body let me know that my connecting flight had been canceled, even though they knew before my previous flight landed. Not many options for getting to my destination. Had to change airports and didn’t offered much help with that."

Points positifs : "Un décollage et un atterrissage en toute douceur. Je n' ai absolument pas senti que l avion se posait. C est très agréable"

Points positifs : "The time"
Points négatifs : "The servicie inside the plane"

Points positifs : "The dinner that was served wasn't terrible"
Points négatifs : "Took forever to get off the plane. The movie choices were mediocre. Could have used a little bit more leg room."

Points positifs : "The flying crew was OK."
Points négatifs : "The company is not good on following schedules, jeopardizing people's duties and responsibilities. Definitely not recommending this company to anyone!"

Points positifs : "crew was nice"
Points négatifs : "they lie to you, they tell you that your luggage is included and then it's not and it cost you $300 more. only one meal in 9 hour flight. Find another company and another searcher"

Points positifs : "Très bon personnel de bord, check-in et embarquement très rapides!"

Points positifs : "The crew was awesome"

Points positifs : "We really like the crew"
Points négatifs : "If they offer something to drink"

Points positifs : "The plane was new and very comfortable"
Points négatifs : "Free snack"

Points positifs : "The airplane"
Points négatifs : "Flying on time"

Points positifs : "Check-in for bags was fast and the staff was very friendly."

Points positifs : "Crew and service ok"
Points négatifs : "Timing 3 hour delay"

Points positifs : "Timing parfait"
Points négatifs : "Une collation offerte"

Points négatifs : "L’embarquement n’etaIt pas au contact. Les pochettes du dossier des sièges n’avaient pas été nettoyées des déchets des précédents voyageurs. Peu d’espAce au niveau des sièges."

Points négatifs : "Seats are horribly close together. The lady in front of me reclined her seat and I had hardly any room. Extremely tiny seating area. Do not recommend."

Points positifs : "Bonne compagnie aérienne, qui se diferencie des low-cost. Espace entre les sièges plus grand que les autres compagnies"

Points positifs : "Great airline"
Points négatifs : "More choice of food"

Points positifs : "Crew nice"
Points négatifs : "Small and old aircraft, worse food and the entretainment is almost inexistent, you need to use your device to download an app, is ridiculus,"

Points positifs : "Im not sure how comfortable can an economy, 12 hours and a half flight seat can be.. but somehow it turned out to be easy and nice"
Points négatifs : "The only things i can think of are already given in business class, like even wider seat and spaces between lines"

Points positifs : "Vuelo directo"
Points négatifs : "Todo pago adentro, no me dieron ni agua. No hay entretenimiento a bordo, es un avión viejito"

Points positifs : "Rien. Kayak, orbitz et air Europa font tous trois preuve de désinformation à l'égard de leurs clients !"
Points négatifs : "Normalement, les vols long courriers offrent toujours des bagages en soute. Apparemment ce n'est pas le cas de air Europa. Cependant, cette information n'a été clair nulle part. J'ai dû payer taxe de 150$ à l'aéroport pour cette malhonnêteté. Exactement la même remarque concernant la nourriture. Il n'y eu aucun moment durant la réservation où l'on a pu choisir notre régime alimentaire. Étant végétarien j ai recu un plat avec viande. Le staff m'a dit qu'il fallait appeler la compagnie auparavant, comment le deviner ? De plus, le petit dejeuner était composé de un ridicule sandwich jambon fromage. J'ai demandé pour changer et dit que du jambon au petit déjeuner n'était pas nécessaire mais on m'a répondu avec insolence que c'était un petit déjeuner "normal"! Le service avant même l'embarquement était médiocre et désagréable. A bord, le staff parlaient quasiment exclusivement en espagnol alors que le vol venait du Brésil. A bord, on nous informe sur pour pouvoir regarder des films, il faut télécharger une application car il n'y a pas d'écran disponible. Une fois a bord les réseaux ne fonctionnent généralement pas! Alors le staff propose un iPad a 10€ ?? C'est une action plus que malhonnête!! Informez vos clients à l'avance."

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "Air Europa is the worst company in the world."

Points positifs : "Great service and food"
Points négatifs : "Entertainment system was broken."

Points positifs : "Cartoons on tv (for kids)"
Points négatifs : "the plane is too tight"

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "Boarded flight and then let us sitting on the tarmac for ninety minutes with no water or air conditioning.Once flight under way no food available.DO NOT FLY THIS AIRLINE!!!!"

Points positifs : "A vrai dire pas grand chose, une des pires expérience de ma vie en therme de vol"
Points négatifs : "- Personnel pas souriant du tout et pas de service (il faut aller se servir de l'eau au fond de l'avion) - Retard systématique - Le personnel nous refuse le service d'autre boisson que de l'eau - Aucune information en anglais - L'hôtesse s'endort avant l'atterrissage à Zurich et fait sont contrôle en courant et sauvagement"

Points positifs : "A vrai dire pas grand chose, une des pires expérience de ma vie en therme de vol"
Points négatifs : "- Pas d'écran sur un long vol - Personnel pas souriant du tout et pas de service (il faut aller se servir de l'eau au fond de l'avion) - Retard systématique - Le personnel nous refuse le service d'autre boisson que de l'eau - Aucune information en anglais"

Points négatifs : "No wheel chair in Madrid as REQUESTED"

Points positifs : "The crew, the food the entertainment"

Points positifs : "Boarding process"
Points négatifs : "A sick/drunk/unfit person delayed the take off for 1 hour, and absolutely nobody informed the rest of the passengers about the situation. We all saw her but no idea what was going on. The aircraft is old, without personal entertainment (Air Europa provided free Wi-Fi to browse a small selection of content though)."

Points négatifs : "Our flight attendant did not smile ONCE! At check in , we had the good fortune to be carrying exceptionally small carryons. However, two passengers had bags that appeared regulation, but apparently were not. These two people were treated like criminals. I’ll never fly Air Europa again."

Points positifs : "New airplane,"
Points négatifs : "Madrid Rome, charged for water."

Points positifs : "Le premier vol"
Points négatifs : "Le deuxième vol"

Points positifs : "Our flight was on time, our crew was kind and helpful, seats were very confortable, on air entertainment was great. It simply get like a great airline and not a budget one. The plane felt new"
Points négatifs : "I liked everything."

Points négatifs : "The website would not allow me to check-in on my phone or my laptop. Had to retry 5 times. Finally when the boarding pass was sent it did not have a barcode. I was able to repeat the check-in to have a barcode in the app but then the reader at security would not read it! I had to go back to the check-in desk for help. AirEuropa web needs to get their act together."

Points négatifs : "The food was terrible."

Points négatifs : "Entertainment selection limited"

Points positifs : "I guess not being in the middle seat since there were none and having a seat to myself."
Points négatifs : "There was a delay getting into the plane and then it was still super hot in the plane. Also baggage wasn't clear in terms of buying checked in baggage."

Points négatifs : "Retard 1h40!!!!!"

Points négatifs : "T"

Points positifs : "Confort Équipage au top"
Points négatifs : "Absence de divertissement Repas ou boisson payante Embarquement en retard"

Points positifs : "Équipage sympa"
Points négatifs : "La nourriture Système de divertissement qui ne Marche pas Confort pas top Embarquement en retard"

Points négatifs : "Food was paid although it was not a surprise. We did not have anything so can't really judge here? No onboard entertainment."

Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "Air Europa lost my bag for 6 days. I picked it up at the airport finally the 7th day of my trip. They found it on day 3 but took 4 entire days to ship it from Boston. Awful. We were also delayed 3 hours in Madrid with no compensation, we got a "snack" voucher that totaled $5. It was terrible and I will never fly this airline again."

Points négatifs : "Delays"

Points négatifs : "I had to add luggage into the booking. In short, that is impossible to do on the website, and very little information about luggage in the booking procedure. So, the passenger didn't take any changes and asked me to book flight with another airline. Which I did, and found out that canceling is not a thing that you do either...."

Points positifs : "the crew"
Points négatifs : "comfort, there were small space for our legs The food , the worst i have ever seen"

Points positifs : "Equipment and crew on both Paris to Madrid and Madrid to Miami were good. 787 aircraft is good. On time and as pleasant as economy air travel today can be."
Points négatifs : "Distance between landing gate in Madrid and departure gate too long. (Sign says 31 minutes walking time!) Also very long distance between landing gate and luggage claim in Miami - I don't know what passengers who can't walk well do. Food bad even for airline standards and Air Europa may have worst coffee of any airline - I can't imagine worse."

Points positifs : "Equipment and crew on both Paris to Madrid and Madrid to Miami were good. On time and as pleasant as economy air travel today can be. No food or entertainment to rate on Paris -Madrid leg."
Points négatifs : "Distance between landing gate in Madrid and departure gate too long. (Sign says 31 minutes walking time!) Also very long distance between landing gate and luggage claim in Miami - I don't know what passengers who can't walk well do."

Points positifs : "I had zero problems"

Points négatifs : "We did not receive any beverage drinks during flight. Only the first 10 or 15 rows received this service. :("

Points positifs : "Boeing 787 is a pleasant t airplane."
Points négatifs : "Cabin crew not very friendly. Coffee not good."

Points positifs : "I was upgraded to business class which was very spacious and comfortable. The chair fully reclined and I was given a pillow and duvet. Details like a travel bag with socks and a toothbrush were a pleasant surprise. I was thrilled that I could charge my devices all at the same time due to ample outlets."
Points négatifs : "The food was just okay (only one option) and I had to ring the attendant to ask for water. There was no beverage service on a 7 hour flight and that seemed odd to me."

Points positifs : "I like in general"
Points négatifs : "For the next time I need more space for my chair, because my legs suffer for this."

En savoir plus sur Air France

Réservez des billets d’avion pas chers pour Caraïbes

Dernières offres d’allers-retours

16/3
mar.
sans escale
Air Caraïbes
8h 50min
ORY - PTP
23/3
mar.
sans escale
Air Caraïbes
8h 05min
PTP - ORY
11/3
jeu.
sans escale
Air Caraïbes
8h 50min
ORY - FDF
18/3
jeu.
sans escale
Air Caraïbes
8h 15min
FDF - ORY
1/4
jeu.
sans escale
Air Caraïbes
8h 40min
ORY - PTP
22/4
jeu.
sans escale
Air Caraïbes
8h 15min
PTP - ORY
15/3
lun.
sans escale
Air Caraïbes
8h 55min
ORY - FDF
24/3
mer.
sans escale
Air Caraïbes
8h 15min
FDF - ORY
27/1
mer.
sans escale
Air Caraïbes
8h 50min
ORY - PTP
10/2
mer.
sans escale
Air Caraïbes
8h 05min
PTP - ORY
26/1
mar.
sans escale
Corsair
8h 55min
ORY - FDF
9/2
mar.
sans escale
Corsair
8h 35min
FDF - ORY
2/2
mar.
sans escale
Corsair
8h 55min
ORY - PTP
22/2
lun.
sans escale
Corsair
8h 20min
PTP - ORY
10/5
lun.
sans escale
Corsair
8h 50min
ORY - FDF
27/5
jeu.
sans escale
Corsair
8h 25min
FDF - ORY
2/2
mar.
sans escale
Corsair
8h 55min
ORY - FDF
9/2
mar.
sans escale
Corsair
8h 35min
FDF - ORY
18/3
jeu.
sans escale
Corsair
8h 55min
ORY - PTP
25/3
jeu.
sans escale
Corsair
8h 20min
PTP - ORY
4/2
jeu.
sans escale
Air France
8h 50min
ORY - FDF
11/2
jeu.
sans escale
Air France
8h 15min
FDF - ORY
1/4
jeu.
sans escale
Air France
9h 00min
CDG - PTP
22/4
jeu.
1 escale
Air France
14h 20min
PTP - CDG
9/3
mar.
sans escale
Air France
9h 00min
CDG - PTP
23/3
mar.
sans escale
Air France
8h 00min
PTP - CDG
10/2
mer.
sans escale
Air France
8h 50min
CDG - FDF
1/4
jeu.
1 escale
Air France
14h 45min
FDF - CDG
1/3
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
29h 40min
LYS - FDF
17/3
mer.
1 escale
Plusieurs compagnies
10h 35min
FDF - LYS
26/1
mar.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 11min
ORY - PUJ
5/2
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
39h 53min
PUJ - ORY
30/1
sam.
1 escale
Air Europa
15h 35min
ORY - PUJ
14/2
dim.
1 escale
Air Europa
15h 10min
PUJ - ORY
18/2
jeu.
2 escales
Iberia
32h 53min
ORY - PUJ
28/2
dim.
2 escales
Iberia
20h 05min
PUJ - ORY
15/4
jeu.
1 escale
KLM
22h 35min
CDG - SXM
30/4
ven.
1 escale
KLM
14h 50min
SXM - CDG
20/2
sam.
1 escale
Air Canada
28h 45min
CDG - PUJ
27/2
sam.
1 escale
Air Canada
12h 55min
PUJ - CDG
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

6/2
sam.
1 escale
Air Europa
15h 35min
ORY - PUJ
30/1
sam.
1 escale
Air Europa
15h 35min
ORY - PUJ
29/1
ven.
1 escale
Air Europa
29h 40min
ORY - PUJ
29/1
ven.
1 escale
Air Europa
29h 40min
ORY - PUJ
29/1
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
29h 37min
CDG - SXM
28/1
jeu.
3 escales
Plusieurs compagnies
51h 57min
CDG - SXM
26/2
ven.
sans escale
Corsair
8h 55min
ORY - FDF
5/2
ven.
3 escales
Plusieurs compagnies
30h 57min
CDG - SXM
9/2
mar.
sans escale
Air Caraïbes
8h 50min
ORY - PTP
1/2
lun.
sans escale
Corsair
8h 55min
ORY - FDF
27/1
mer.
sans escale
Corsair
8h 55min
ORY - PTP
2/2
mar.
sans escale
Air Caraïbes
8h 50min
ORY - FDF
8/3
lun.
sans escale
Air Caraïbes
8h 55min
ORY - FDF
26/2
ven.
sans escale
Air France
8h 50min
CDG - FDF
9/3
mar.
sans escale
Air France
9h 00min
CDG - PTP
4/2
jeu.
2 escales
Iberia
34h 37min
ORY - PUJ
6/2
sam.
2 escales
Iberia
32h 56min
ORY - PUJ
1/2
lun.
1 escale
United Airlines
32h 20min
CDG - SXM
11/3
jeu.
2 escales
Lufthansa
57h 08min
CDG - SXM
5/2
ven.
1 escale
KLM
13h 30min
CDG - SXM
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première