Trouvez un billet d’avion pas cher pour South Pacific

Trouvez un billet d’avion pas cher pour South Pacific

Aller-retour
Économique
Boston (BOS)
Océanie
mer. 25/11
mer. 2/12
N'importe quand
Comparer les sites à KAYAK |
Recherchez sur des centaines de sites et trouvez des vols pour South Pacific

Dernières bonnes affaires pour South Pacific

Papeete
Vol direct à partir de 982 €
2 escales et + à partir de 1 146 €
Auckland
1 escale à partir de 793 €
2 escales et + à partir de 842 €
Sydney
Vol direct à partir de 707 €
2 escales et + à partir de 878 €
Vaitape
Vol direct à partir de 1 435 €
2 escales et + à partir de 1 640 €
Melbourne
1 escale à partir de 794 €
2 escales et + à partir de 891 €
Temae
2 escales et + à partir de 1 269 €

Bon à savoir

Basse saison

mai Meilleure période pour échapper aux foules, avec une baisse moyenne des prix de 3%.

Haute saison

décembre Période la plus populaire pour voyager, avec une hausse moyenne des prix de 10%.

Prix moyen aller-retour

1 164 € (prix moyen sur les 2 dernières semaines)

Bonne affaire aller-retour

839 € ou moins

Bonne affaire aller simple

488 € ou moins

Astuces pour trouver un vol pas cher pour South Pacific

  • À la recherche d’un vol à petit prix pour South Pacific ? 25% de nos utilisateurs ont trouvé un vol pour South Pacific aux tarifs suivants ou moins : Aller simple de Paris à 555 €, aller-retour à 741 €, aller simple de Bordeaux à 645 €, aller-retour à 822 €, aller simple de Nice à 634 €, aller-retour à 848 €
  • Réservez au moins 3 semaines avant le départ pour obtenir un prix moins cher que la moyenne.
  • La haute saison est en janvier, novembre et décembre et mai est le mois le moins cher pour partir pour South Pacific.
  • Saisissez votre aéroport de départ préféré et vos dates de voyage dans le formulaire de recherche en haut de page pour découvrir les dernières offres de vols vers South Pacific.

FAQ - Réserver un vol pour South Pacific

Quelle est la durée d’un vol pour South Pacific ?

Quel est le vol le moins cher pour South Pacific ?

Quelle est la destination la plus populaire à South Pacific ?

Comment la Prédiction des prix KAYAK peut-elle m’aider à savoir quand réserver ?

4 meilleures compagnies proposant des vols pour South Pacific

Les notes se basent sur les avis des utilisateurs KAYAK

8,0
Cathay Pacific
Note générale basée sur 6 302 avis
8,1
Embarquement
7,9
Confort
8,3
Équipage
8,1
Divertissement
7,7
Repas
Avis sur la compagnie

Points positifs : "The crew was nice and friendly, food was ok"
Points négatifs : "Food should request order by the crew, rather then trolly push like an old style"

Points positifs : "nothing"
Points négatifs : "3 hours delay for a flight of 1 h 45 min"

Points négatifs : "2:40 flight delay - terrible food and very limited choice on the entetainment system - a terrible airline"

Points négatifs : "About cabin crew for for more smile"

Points négatifs : "Docking at an air bridge rather than taking a bus"

Points positifs : "was upgraded to a very comfortable flat bed seat been a very long while a cx flight was on time"
Points négatifs : "food quality and entertainment system choices are poor - flight attendants constantly on the pa for meaningless messages that given in languages"

Points positifs : "Seats were ok on par with other airlines. Food served was good."
Points négatifs : "More leg space."

Points positifs : "They serve Baileys. I had a treble and then slept for 8 hours."
Points négatifs : "I was served by the sassiest member of cabin crew. I think he thinks he’s doing us a favour by giving us such luxuries as water and food"

Points négatifs : "terrible food - poor entertainment system with very mited choice - flight delayed as always"

Points négatifs : "flight delayed as usual"

Points négatifs : "short haul business class seat very uncomfortablev- flight delayed as usul"

Points négatifs : "delayed as usual"

Points négatifs : "2 hours delay as usual with cathay pacific - flight attendand constantly disturb you on the pr system - very limited choice of movies, mostly old and finally poor food as always with cx - the seat on the other hand is very comfortable and thankfully i forgot i flew with cx"

Points positifs : "Yup all gud"
Points négatifs : "All gud"

Points positifs : "Delayed. Late notification of delay. No text notification of delay."

Points positifs : "Crew was polite. Clean cabin."
Points négatifs : "Electronic entertainment system appears a bit old. Lacks USB sockets."

Points positifs : "On time, safe, standard service"

Points positifs : "Good quality plane with good entertainment options. Staff were good but seemed stretched, perhaps not enough staff?"
Points négatifs : "Plan was 2 hours late departing, my daughter also took this flight 6 weeks beforehand and had similar delays."

Points positifs : "Nil"
Points négatifs : "A very old product in the CX fleet. The old exonomy seat is terrible. Service was not attentive. Entertainment system was not responsive. CX is definitely going downhill."

Points positifs : "Ai pu dormir tout le trajet, sur trois sièges. Donc voyage TRÈS reposant!"

Points positifs : "comfortable seats with good leg room"
Points négatifs : "Cabin crew did not offer much service. No coffee, tea or water offered."

Points positifs : "J'ai rarement si bien voyagé en classe économique. Siège confortable, beaucoup de place pour les jambes, ecran HD avec films récents, nourriture recherché et excellente et équipage au petit soin !"
Points négatifs : "Peu de film en français"

Points négatifs : "I checked in online, printed the boarding passes as I know japan probably isn’t ready for phone apps for checking in. When I went to the counter, despite being the one holding all the documents (and having organized the whole travel itinerary, the staff only spoke to my husband (Whi hadn’t a clue about the journey) in Japanese. They proceeded to check us in on their computer and insisted that we use their paperwork, not mine. What a farce. What a waste of paper and my time."

Points positifs : "Crew provided excellent service, seats were comfortable and food and drinks were great."

Points positifs : "Inflight entertainment was excellent! Staff were very attentive."
Points négatifs : "More choices in food and more leg room or ability to put legs up, had very swollen feet!"

Points positifs : "Flight was very smooth and pleasant. The entertainment was great with lots of choices. Premium economy seats on A350 was amazing. Very similar to Qants reganal business class on their 737. But how ever the seats on their A330 was average. But otherwise all was good. I would recommend Cathay."
Points négatifs : "The food was very small portion and average in taste. The crew took a wile to take the trays and clear after all ate."

Points positifs : "We got to our destination"
Points négatifs : "Premium Economy waste of money , staff don’t clear rubbish away No room very disappointed won’t do it again"

Points positifs : "Food"
Points négatifs : "After my flight from Nanjing was delayed the next two flights to Sydney been overbooked and I was put on a flight to Melbourne to then go from there to Sydney. No Lounge access possible and no food vaucher offered. I had to ask to even get a small food vaucher. Bad!"

Points positifs : "We always fly with Cathay. Usually 2-3 times per year and feel the staff are professional and service is extremely good. I recently fractured my ankle and staff provided excellent assistance."
Points négatifs : "The breakfasts for economy passengers is shocking. This has not always been the case. However, Now it is presented in a card board box and of very poor quality."

Points positifs : "Staff were superb from check in to landing. Service from MAN to HKG was impeccable."
Points négatifs : "Seat was a touch faulty"

Points positifs : "Superb crew and excellent service."
Points négatifs : "Nothing!"

Points négatifs : "No in-flight WiFi was disappointing."

Points positifs : "Le service, la nourriture, la rapidité. Tout bien été"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "There is actually meal between hkg and TPE. This is new."
Points négatifs : "The cabin is just too warm."

Points positifs : "Good food and service."
Points négatifs : "The premium economy cabin configuration - it was a full flight, I was seated at the right-hand side of the cabin, and the toilet is at the left, and it was not easy and having to step on people's feet to go to the tooilet."

Points positifs : "Two security checks, one at the door of the plane where they take bottles of water that have been purchased after passengers have passed through immigration and security make boarding very slow. There is no priority for Premium. The staff are efficient but service is basic. No sign of staff except when they are serving food. Seats are fine for a day flight. The food is very ordinary and some dishes were not available."
Points négatifs : "Not a lot of choice in entertainment. Some programs have been on there for years. Premium economy is not worth the extra money."

Points positifs : "Everything was on time, with no hitches or major inconveniences."
Points négatifs : "I prefer the newer planes which include USB ports for charging mobile devices. This one had a power socket instead, which was usable, but only when the tray table was down, which was mildly annoying. First world problem, really."

Points positifs : "Staff were friendly and helpful"
Points négatifs : "The food was atrocious and this was business class. The toilet lights were so dimmed all the time you couldn't see what was going on. Last year we flew business class Cathay pacific from Hong Kong to Melbourne and loved it. This year we decided to fly from Melbourne to Dusseldorf and then from Frankfurt to Melbourne with this airline. Won't be doing that again. Why pay business class fares to be disapointed"

Points positifs : "Good crew"
Points négatifs : "Cathay Pacific forgot to send paperwork for departure which resulted in 1 hour delay and then given us furthest possible gate on arrival in HK"

Points positifs : "Great seat size loads of leg space and lovely flight attendants"
Points négatifs : "None"

Points positifs : "Great seat. Flew from Hong Kong to Manchester and had a good 7 hour sleep. Food, especially breakfast was amazing with a dim sum selection. Crew was fantastic as always."
Points négatifs : "Dinner however was a little lackluster with a prawn and crab meat stir fry which was a little bland."

Points positifs : "The plane actually arrived an hour earlier than expected."

Points positifs : "The extra space was nice, but expected as I paid for it."
Points négatifs : "My wife's and my seats were sticky and difficult to recline. my headphone socket had lose fitting and neither the airline supplied headphone nor my Bose QC headphone were able to work constantly. The service from the two hosts was poor with very little to no engagement or pleasantries. I compare this with Premium Economy class flights with other airlines I have flown and I will elect not to fly Cathy Pacific again. I also found the food and the service below average. No option for wine on this flight, just red or white."

Points négatifs : "Boarding gate far end of airport"

Points négatifs : "The food was simple and not enough for Cathay Pacific standard"

Points positifs : "The entertainment on the touch screen is pretty good. Economy seats are pretty good and have decent leg room."
Points négatifs : "The world is turning to vegetarianism and I think that all flights should now have a veg and non-veg option by default and it should not be a necessary special meal as such. The Ovo-lacto meal that was given to my wife and I was OK compared to the actual vegetarian option that was present on the menu. The airline should inform passengers in advance that a certain leg of the journey would have vegetarian options."

Points positifs : "Very good service from the flight attendants. They are very polite and friendly."
Points négatifs : "The food was not delicious."

Points négatifs : "Seat can not be reclined, where it makes you slouch, very uncomfortable position. Meal time is rather odd, should be re schedule since we depart on early morning hour."

Points positifs : "The crew was really nice and helpful."
Points négatifs : "Disappointed that there was no inflight entertainment at all."

Points positifs : "Not one thing about my experience."
Points négatifs : "The alertness of the staff, the boarding process, the knowledge of the staff. Not breaking my luggage!"

Points positifs : "Livraison bagage rapide à Geneve Distribution d'une bouteille d'eau Départ retardé mais arrivée à l'heure"
Points négatifs : "Pas de Lounge Lufthansa à l'aéroport de Barcelone"

Points positifs : "Excelente atención, bebidas y comida durante toco el viaje"
Points négatifs : "Todo bien"

Points positifs : "The crew was great"

Points positifs : "Personnel assez souriant. Pourtant lors de l'embarquement nous devions attendre dans le couloir froid, mieux d'attendre avant la porte."
Points négatifs : "A l'arrivée à l'aéroport de CDG le personnel de nettoyage a ouvert la porte arrière de l'avion pendant que nous étions en train de sortir à l'avant. Assez désagréable ce froid et ne pas attendre que nous étions tous sortis."

Points négatifs : "The TVs in economy class weren’t working and it was an 8 hour flight so it would have been nice to have some entertainment during that time"

Points positifs : "Personnel au top (Adria Airways) Embarquement très bien même si transfert en bus depuis le terminal"
Points négatifs : "Pas de commentaires négatifs. Pas de grosses prétentions pour un vol d’une demie-heure"

Points positifs : "Personnel toujours aussi souriant et pro. Embarquement un peu chaotique."
Points négatifs : "Places limitées pour les jambes et si celui de devant descend le dossier de son siège autant dire qu’on ne respire plus. On ne voit pratiquement rien sur les écrans selon où est situé dans l’avion"

Points positifs : "Crew was amazing. Good food. Comfortable seats"
Points négatifs : "Music options along with the movies"

Points positifs : "Muy confortable, la amabilidad de los tripulantes"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "fresh baked bread!"
Points négatifs : "fight was delayed almost 4 hours. we were stuck on the plane for over 2 hours before liftoff while technical difficulties were worked out. no compensation offered."

Points négatifs : "La ponctualité"

Points positifs : "Nice crew, plenty of food and snacks available. Good wine."
Points négatifs : "Delayed flight, almost missed connection, told on first flight had to check carry-on then they lost our luggage on the connection, cramped seats, but i did pay for the cheapest seats"

Points négatifs : "La prise en compte des bagages en soute. Le fait que le prix du billet ne comprenait pas les bagages en soute n'était pas clairement précisé."

Points positifs : "The seats were good for a short flight, which this was. No complaints."

Points positifs : "Crew was nice"
Points négatifs : "No WiFi on a 12 hour flight, but we could all see the full signal WiFi for the crew, aptly named. LXCrew. Awful to see them using WiFi when we are unable."

Points positifs : "Le personnel naviguant, l'avion la gentillesse"
Points négatifs : "Le fait que Swiss est devenu une espèce de easyJet de Lufthansa. Vraiment triste. Même plus de service business alors que chez Lufthansa on continue d'avoir les petits plats"

Points positifs : "Le personnel toujours aussi souriant et agréable"
Points négatifs : "Cette impression que Swiss est devenu le easyJet de Lufthansa. Même en business fini le petit service avec des plats raffinés. Bien triste"

Points négatifs : "Very good!"

Points négatifs : "Very nice company!"

Points positifs : "Friendly crew"
Points négatifs : "Very good overall"

Points négatifs : "Temperature was very hot"

Points négatifs : "Missed flight. Misplaced checked bag. Filed complaint with Swiss."

Points négatifs : "Selon moi, Pas assez de choix de Musique et de Film."

Points positifs : "Gentillesse du personnel"

Points positifs : "Siège confortable. Personnel attentionné. Service impeccable."

Points positifs : "The movie"
Points négatifs : "More space! The crew could have been nicer"

Points négatifs : "Check in was annoying in Paris as we had to go to ticket counter, and then go to a different counter to pay for luggage. Annoyed in the first place to have to pay for 2 checked bags on international flight, but to have to go into three separate lines in order to do so was pouring salt into a wound."

Points positifs : "Équipage très sympathique vol rapide"

Points positifs : "Snack & boisson inclus, embarquement rapide et vol arrivé en avance!"
Points négatifs : "Vieil avion où les secousses se font vraiment sentir beaucoup!"

Points positifs : "De la place pour les jambes, vol à l'heure, embarquement rapide"
Points négatifs : "Vieil avion, écrans vraiment pas top (vieillots, pas du tout user friendly), réveil difficile (pleines lumières allumées 1h30 avant l'arrivee apres qqs heures seulement où elles étaient éteintes)"

Points positifs : "This was a very short flight. They gave you a great little snack and drink. Was a very smooth flight and the crew were very friendly and welcoming."
Points négatifs : "Could not check in online because the system was down."

Points positifs : "Les hôtesses et les Stewart très professionnels ! Repas assez bon, sièges confortables et films récents disponibles ! Bon vol malgré les perturbations"
Points négatifs : "Embarquement... J'avais parlé à un membre à l'embarquement pour avoir une place avec plus d'espace pour les jambes... On m'a promis de trouver une solution pour qu'à la fin la personne ne vienne même pas me dire en face qu'il n'y avait pas de solution. On m'a simplement dit que le vol est complet et que j'aurais du penser à cela avant... Pas très professionnel !"

Points négatifs : "Pas de chocolat Oups"

Points positifs : "Le vol de Swiss était comme d'habitude agréable et sympa. Il n'y a vraiment pas grand chose à redire."
Points négatifs : "Le soucis se situe souvent dans les aéroports, notamment celui de Tegel à Berlin. Je vous déconseille fortement d'y atterrir, c'est vraiment inadapté et des infrastructures vraiment désuètes."

Points positifs : "Brand new plane and SUPER comfortable (even in coach!)."

Points positifs : "Rien"
Points négatifs : "J'avais réservé le vol chez ANA (joint venture) : impossible de pouvoir réserver un siège puisque le vol est opéré par Swiss. Chez Swiss : impossible de réserver puisque j'ai réservé chez ANA... Repas franchement mauvais, rien de japonais, pas de chopsticks alors que la moitié des passagers étaient japonais. Divertissements : équipement vidéo d'un autre âge !"

Points positifs : "Le surclassement en business mais surtout le check in automatique via KAYAK, les avertissements sur le retard via KAYAK trips et l’information sur porte d’embarquement et le numéro de carrousel pour récupérer son baggage sur l’app KAYAK- Merci KAYAK"
Points négatifs : "Le facial spray de Swiss et les chaussettes qui ne sont pas très agréable!!"

Points négatifs : "I missed my connection and got to Hong Kong a day late."

Points positifs : "Steward Very pleasant, helpful and accomodating."
Points négatifs : "No information on the flight about how to proceed with our missed conncetions nor anyone to meet in Zurich at gate with information."

Points positifs : "Spacious seats"
Points négatifs : "Bag check process"

Points positifs : "The service and THE FOOD WERE GOOD !"

Points négatifs : "Seat would not recline. Long fight cramped 27B"

Points négatifs : "Our bags were lost in Zurich but the gentleman at the ticket counter was amazing! He even called before we left the airport saying that he had found our bag in Zurich"

Points positifs : "Great services and the staffs. Very comfortable flight and plane"
Points négatifs : "N/A"

Points positifs : "Avion neuf et confortable. Collaborateurs à bord très sympathique et souriant. Siège ultra confort. Un vol en douceur"
Points négatifs : "Pas de divertissement dans l’avion."

Points négatifs : "Je n’ai jamais pu embarquer avec mes deux enfants la compagnie ne m’a jamais envoyé le scann code pour l’embarquement"

Points positifs : "Mon bagage explose retrouvé dans un sac. Le contenu y était la fermeture de la valise avait lâché. JPL l"
Points négatifs : "Le repas ....pas bon"

Points positifs : "Very Pleasant Staff!"

Points négatifs : "I chose my seat online and when I got to the gate they changed my seat to the way back of the plane"

Points négatifs : "Considering that we’re in the middle of a pandemic no LH ground staff at Heathrow Airport was leading by example wearing protective equipment such as mask or gloves. Further, I found it inexplicably that almost every seat was taken on this flight. If LH knows that the flight is booked close to capacity I would have expected they do their part and due diligence by swapping to a bigger aircraft to help protect people and their customers, it’s not that they wouldn’t have other aircrafts grounded and ready to go... A reduced beverage service is all you can do, really? LH - very disappointing once again"

Points négatifs : "Food poor going to Munich , legroom poor."

Points positifs : "Everything except delay"
Points négatifs : "Nil"

Points positifs : "Boarding was quick and good"

Points positifs : "My meal request was better than during my Frankfurt to Abuja journey. I did not know the content of the food then."

Points positifs : "Le personnel était parfait et proposait de l'eau régulièrement."
Points négatifs : "Le repas n'était pas très bon et j'ai eu faim"

Points positifs : "Great crew. Great seats"
Points négatifs : "Flight was delayed by half an hour. Mainly due to limited carryon space. During check in we offered to check in carry on luggage, but were told it would be an additional cost! If they would have checked it in that would have saved 15 minutes easily"

Points négatifs : "LA NOURRITURE POURRRAIT ÊTRE BEAUCOUP MIEUX"

Points négatifs : "Retard"

Points positifs : "Ben... Je cherche encore"

Points positifs : "le personnel"
Points négatifs : "respecter l'horaire. la recherche a été faite pour un vol avec bagage enregistré inclus. seulement aprèes l'achat on a pu voir que c'était un light fare"

Points positifs : "Le service"
Points négatifs : "La nourriture, le retard"

Points positifs : "Very friendly crew, great seats in economy with lots of legroom."

Points négatifs : "Parfait rien a dire"

Points positifs : "The crew was ok. The seating was comfortable as we had good leg room as we booked on a premium economy class."
Points négatifs : "We requested for a chicken meal at dinner time but instead my husband and I was served the beef meal. I was very disappointed as firstly the way the beef was cooked tasted horrid. Secondly a mix up at the catering dept like labelling beef meal as chicken should never happen!"

Points positifs : "Captain explained situation in person"
Points négatifs : "Plane was 90 minutes. Airport was overcrowded and dirty. Issues were due to airport and air traffic control"

Points négatifs : "Los Angeles to Frankfurt on an A380 was great. Flight to Tel Aviv was good. But trying to navigate around Frankfurt was very difficult."

Points négatifs : "Punctuality"

Points positifs : "La grande attention et disponibilité du personnel cabine"
Points négatifs : "Quelques soucis avec le système de divertissement,"

Points positifs : "The notifications for the change of gates by Lufthansa."
Points négatifs : "Dairy free option for snack. Larger stock of drinks (Ran out of Beer). Made sure the luggage is loaded on to the plane! Communication to inform passengers that no luggage had made it to Birmingham as people were waiting around for hours!"

Points positifs : "Voler pour la première fois sur un à 320 NEO !"
Points négatifs : "Rien"

Points positifs : "Très Correct"
Points négatifs : "Rien !"

Points positifs : "Personel très pro"
Points négatifs : "Films et divertissement"

Points positifs : "Personel très réactif"
Points négatifs : "Les films et divertissements"

Points positifs : "Mauvaise information"
Points négatifs : "L’embarquement"

Points négatifs : "40 minute delay in departure due to late arrival of incoming aircraft."

Points positifs : "Evrything"
Points négatifs : "Nothing"

Points positifs : "On a eu 3 h de retard ... l’avion n’était pas plein donc attendu l’autre vol"
Points négatifs : "Mauvaise info"

Points positifs : "Confort de l'avion et amabilité de l'équipage"
Points négatifs : "Un peu déçu par les repas J'en avais un meilleur souvenir"

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "Staff were very nice. Flight arrived on time."
Points négatifs : "App or website didn’t work for check in. Lines at the airport were very long. The flight was over booked so I didn’t get a seat until at the gate. Overall too much hassle. Food options in the plane were horrible for vegans/allergies"

Points négatifs : "les faits d‘être m‘a fait loupé la suite de mes transports"

Points positifs : "rien"
Points négatifs : "les retards"

Points négatifs : "Le vol est largement en retard !!!!!"

Points positifs : "Embarquement très rapide, vol ponctuel."

Points positifs : "Short flight but staff very attentive, food good."

Points négatifs : "Le repas était franchement mauvais. Il n'y avait pluplus de deuxième choix"

Points négatifs : "Les informations à bord etaient incompréhensibles"

Points positifs : "great over all experiance. Don't let the other negative reviews put you off"

Points positifs : "on time no hassle"
Points négatifs : "nothing in particular"

Points positifs : "Qualité du service en général: bon Et comme à leur habitude ils proposent un avion récent."
Points négatifs : "Avion surbooké, j'ai été séparé de ma compagne comme beaucoup d'autres passagers... Mauvaise expérience de vol surotut pour 12h de vol. Le personnel de bord à fait son possible pour nous servir au mieux mais on sentait qu'ils étaient un peu débordé."

Points positifs : "Qualité toujours au rdv et avion au niveau"
Points négatifs : "Changement de vol à la dernière minute imposé par la companie qui nous a fait voyager séparément avec ma copine dans des conditions peu agréables + on a raté le taxrefund à cause de ça..."

Points positifs : "Nothing"
Points négatifs : "The whole experience"

Points positifs : "Équipement de divertissement excellent. Personnel souriant"

Points négatifs : "Frankfurt to Copenhagen was delayed and would have been to be told prior or compensated"

Points positifs : "Beaucoup de compagnies aériennes auraient intérêt à suivre l’exemple de Lufthansa."
Points négatifs : "Un retard de plus de trois heures. Mais au moins, on nous a informés et donné de l’eau et des grignotines."

Points positifs : "Étonnant, mais on a servi sandwich et vin en classe économique gratuitement."
Points négatifs : "Embarquement désorganisé. Tout le monde entre en même temps et non par rangée."

Points négatifs : "Le retard"

Points négatifs : "Le retard"

Points positifs : "That we got home safe"
Points négatifs : "It wasnt a BA plane! Food, staff and entertainment all not really up to scratch"

Points positifs : "The crew were outstanding - providing an excellent service, above and beyond what I expected. The First Office provided 5 updates during the 2.5 hour flight which were colourful and informative (ie not just blah blah announcements but a valued and interesting announcements) and the Cabin Service Manager was personalable and friendly. At the end of her flight she publicly thanked her staff for a good days work which I thought was very nice of her to acknowledge her staff like that. All round - a great flight made very easy with brilliant staff."
Points négatifs : "There was nothing that could be better - it was 110% perfect already"

Points positifs : "Gate was super close to the lounge."
Points négatifs : "The security check at the gate requires one to leave the comfort of the lounge early incase of queues and then wait in an over crowded lounge with the other passengers (so the fact you are business/first or have one world status does little to ease the burden of boarding. The lounge also did not offer red eye passengers a meal and the on board meal service is slow (so if you are hungry it eats into precious sleeping time). The breakfast wakeup was also disappointing. My meal of choice was not available and the whole process was rushed like a fast food restaurant. Overall I am disappointed by the club world offering on this route and would not pay for it again unless intended to get on and just sleep for the entire journey."

Points positifs : "All was good and on time"
Points négatifs : "Just be good, they could still offer free drinks or water to passengers"

Points positifs : "Siege correct sans plus, et non inclinable"

Points positifs : "L’équipage"
Points négatifs : "Des sièges serrés en classe affaire Aucune différence avec la classe eco sinon qu’il y a un siège libre sur 3 Retard de 40’"

Points négatifs : "For an hour and one half flight the seats were tolerable. Anything longer than that would have been torture."

Points positifs : "La qualité de l’a380"
Points négatifs : "L’espace dans l’a330"

Points négatifs : "Gros retard. Mauvaise communication."

Points négatifs : "Presque 2h de retard et aucune explication, pas même un peu d’eau proposée pendant le vol"

Points positifs : "Super friendly and professional crew"
Points négatifs : "Short comfortable and smooth journey"

Points positifs : "Nous n'avons pas pu monté à bord, nous avons du reprendre un billet aller-retour, nous l'avons repris dans la même compagnie mais aucun geste commercial n'a été fait."
Points négatifs : "le commandant de bord aurait pu attendre les 6 passagers manquants bloqués au passage de la sécuritél"

Points positifs : "Nothing."
Points négatifs : "Almost everything. BA is simply an embarrassment."

Points positifs : "Great crew and flight"

Points positifs : "It was a short flight"
Points négatifs : "Enough room to sit. The worst cramped seat I have ever had to fly in."

Points négatifs : "Une collation gratuite pendant le vol"

Points positifs : "Friendly, helpful and professional crew."

Points positifs : "La couleur de l avion ."
Points négatifs : "Tous"

Points positifs : "Personnel de bord sympathique"
Points négatifs : "L’organisation De l’embarquement"

Points positifs : "One of the crew used bad words toward one of the passenger ..!"

Points positifs : "La place aux jambes, la propreté de l'avion, les hôtesses serviables et souriantes"

Points négatifs : "Vol British Airways opéré par American Airlines - Place aux jambes insuffisant, repas médiocre, hôtesses peu souriantes"

Points positifs : "Propreté et état général de l'avion"
Points négatifs : "Des hôtesses plus souriantes"

Points négatifs : "I paid 20 pounds for seat 9 something and was given seat 32F"

Points négatifs : "ne pas etre entre deux inconnus"

Points positifs : "la gentillesse de l’équip"
Points négatifs : "probablement le plus vieil avion que j’ai pris depuis des années. un boeing 747 de plus de 20 ans. sièges en tête bêche , ridicule comme configuration. tablette repas branlante, écran de télévision d’un autre âge. inadmissible pour une business class vu le prix. j’avais une autre image de BA."

Points positifs : "Nothing in particular, cold plane, no entertainment, no complementary food but it brought me home"
Points négatifs : "No complementary food and beverage. Next time I will take Air France, for the same price you have a better crew and at least something to drink and to each without using your credit card"

Points négatifs : "Une heure de retard au départ de Genève ."

Points positifs : "The seat was comfortable when it came leg room"
Points négatifs : "N/a"

Points positifs : "Personnel souriant et accueillant"
Points négatifs : "On se sent très serré à l’intérieur. Un petit verre de soda, jus de fruit ou d’eau aurait été le bienvenu histoire de se démarqué des Vol Low-cost"

Points négatifs : "50 minutes de retard, très peu d'informations, boissons payantes à bord"

Points négatifs : "Male crew who served me on this flight was rude as he threw me the disembarkment cards in a hurry but treated the Caucasian passengers nicely. How snobbish! My family and I will never recommend British Airways to our friends"

Points positifs : "Les films"
Points négatifs : "Le retard qui nous a empêché de prendre toutes nos correspondances suivantes, donc au final arrivée à destination avec 5h de retard"

Points positifs : "Friendly staff that helped me change seat after I landed in a middle seat."
Points négatifs : "Food is bad. Did not like it one bit. Entertainment too limited, expected more from BA (particularly in the music area). Feels more.like a budget airline! Maybe London airport problem, but both flights from London (at the start of holiday and at the end) were delayed. Nearly missed my connecting flight to NZ. Overall: Resent experience with BA and London Heathrow airport was to the extend that my future travel won't be with BA nor through London airport."

Points positifs : "As always no issues at all, I reserved my seats early to get extra leg room which is always great. Fast boarding and a quick flight, having been on a long haul flight a few hours before I needed this to get home."

Points positifs : "Sydney arrival amazing swift immigration and customs staff polite another step forward Australia"
Points négatifs : "The BREAKFAST wow CHILLED egg and bacon sandwich it may have been delicious in 1956 on an old Viscount but really substandard is an understatement LATE too tight to speed up ie spend more on fuel which increases the stress for me as now we are really close to missing the next leg but praise be - arrival was amazing once we got off the plane see above"

Points positifs : "Embarquement rapide au retour. Parfait"
Points négatifs : "Vétusté de l'avion. Pas même de prise USB pour charger son tel. Toute la partie divertissement, écran complètement obsolète."

Points positifs : "L'équipage très serviable et aimable Embarquement rapide"
Points négatifs : "Sièges inconfortables et à renover Quasiment pas de films à regarder Equipement télé à moderniser"

Points positifs : "Embarquement rapide"
Points négatifs : "Pas un verre d'eau de servi, même pour mon enfant."

Points négatifs : "Le retard plus long que la durée du vol. Manque d'explication et absence de geste commerciale ne serait-ce qu'une collation vu l'heure (départ à 23h30 au lieu de 21h15)."

Points positifs : "personnel correct espace siège raisonnable"
Points négatifs : "PAYER boissons et repas; départ différéble de 25 minutes"

Points positifs : "Pro et en règle sur les timing et prestations"
Points négatifs : "Un peu trop de turbulence du côté du Groenland et donc difficile de dormir. Les services à bord ne sont par contre pas au niveau des compagnies du golf ou asiatiques."

Points positifs : "Bagages inclus et personnels sympathique et serviable"
Points négatifs : "Tout est payant en supplément, aucun divertissement dans l’avion même pas un écran générale ou de la musique. Même les places sont payantes si vous voulez les choisir avant le check-in"

Points positifs : "la ponctualité, la propreté, le confort de l'avion, un vol sans problème"
Points négatifs : "j'aurai aimé avoir la traduction en français car je n'ai rien compris"

Points positifs : "Arrived ahead of the schedule"
Points négatifs : "Not even a free bottle od water included in price of the flight anymore."

Points positifs : "Siège relativement confortable, nourriture excellente, abondance d’alcool, variété de films, présence de films récents."
Points négatifs : "Courtoisie des employées n’etait pas excellente. Le service était TRÈS long. 4 agent.e.s de bord, ce n’est pas suffisant pour la taille de l’avion. Employé.e.s pas toujours sympathiques, et parfois plutôt rude."

Points positifs : "Smooth journey once we took off."
Points négatifs : "Plane delayed by one and a half hours due to a bit of rain!"

Points négatifs : "Finding out that I had to pay more for my bag."

Points positifs : "Crew and seat comfort."
Points négatifs : "No entertainment, not even available if you paid."

Points négatifs : "1 heure de retard Plusieurs vols annulés donc bcq de monde à l'embarquement Nourriture payante alors que le vol faisait partie d'un vol paris-singapour"

En savoir plus sur Cathay Pacific

Réservez des billets d’avion pas chers pour Océanie

Dernières offres d’allers-retours

10/5
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
39h 05min
ORY - SYD
24/5
lun.
2 escales
Plusieurs compagnies
40h 25min
SYD - ORY
15/5
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 10min
CDG - SYD
29/5
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 55min
SYD - CDG
24/4
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
32h 05min
CDG - SYD
1/5
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 55min
SYD - CDG
1/5
sam.
2 escales
Plusieurs compagnies
27h 30min
CDG - SYD
28/5
ven.
2 escales
Plusieurs compagnies
30h 55min
SYD - CDG
28/3
dim.
1 escale
French Bee
22h 05min
ORY - PPT
10/4
sam.
1 escale
French Bee
21h 20min
PPT - ORY
28/3
dim.
1 escale
French Bee
22h 05min
ORY - PPT
10/4
sam.
1 escale
French Bee
21h 20min
PPT - ORY
24/3
mer.
1 escale
French Bee
22h 05min
ORY - PPT
15/4
jeu.
1 escale
French Bee
21h 20min
PPT - ORY
19/4
lun.
1 escale
Cathay Pacific
36h 00min
CDG - SYD
6/5
jeu.
2 escales
Cathay Pacific
27h 30min
SYD - CDG
22/5
sam.
2 escales
Lufthansa
40h 15min
ORY - AKL
31/5
lun.
2 escales
Lufthansa
29h 20min
AKL - ORY
14/5
ven.
2 escales
Lufthansa
30h 45min
ORY - AKL
6/6
dim.
2 escales
Lufthansa
29h 20min
AKL - ORY
30/4
ven.
2 escales
SWISS
31h 30min
CDG - SYD
18/8
mer.
2 escales
SWISS
31h 40min
SYD - CDG
1/5
sam.
2 escales
SWISS
25h 35min
CDG - SYD
5/9
dim.
2 escales
SWISS
26h 45min
SYD - CDG
23/1
sam.
1 escale
Air France
21h 55min
CDG - PPT
24/3
mer.
1 escale
Air France
21h 20min
PPT - CDG
19/4
lun.
3 escales
British Airways
37h 00min
LYS - AKL
7/6
lun.
3 escales
British Airways
35h 50min
AKL - LYS
3/5
lun.
2 escales
Oman Air
27h 35min
CDG - AKL
15/5
sam.
2 escales
Oman Air
29h 30min
AKL - CDG
3/2
mer.
3 escales
Iberia
34h 40min
ORY - SYD
23/2
mar.
3 escales
Iberia
35h 35min
SYD - ORY
20/5
jeu.
1 escale
Qatar Airways
26h 45min
CDG - AKL
6/11
sam.
1 escale
Qatar Airways
26h 20min
AKL - CDG
18/4
dim.
2 escales
United Airlines
35h 25min
LYS - AKL
10/6
jeu.
2 escales
United Airlines
36h 25min
AKL - LYS
19/4
lun.
1 escale
Emirates
31h 40min
LYS - AKL
7/6
lun.
1 escale
Emirates
27h 25min
AKL - LYS
21/2
dim.
2 escales
Singapore Airlines
41h 35min
LYS - AKL
13/3
sam.
2 escales
Singapore Airlines
44h 35min
AKL - LYS
Plus de résultats

Dernières offres d’allers simples

17/2
mer.
1 escale
French Bee
22h 25min
ORY - PPT
17/2
mer.
1 escale
French Bee
22h 25min
ORY - PPT
10/2
mer.
1 escale
French Bee
22h 25min
ORY - PPT
10/2
mer.
1 escale
French Bee
22h 25min
ORY - PPT
20/1
mer.
1 escale
French Bee
22h 25min
ORY - PPT
27/12
dim.
1 escale
French Bee
21h 00min
ORY - PPT
17/2
mer.
3 escales
Plusieurs compagnies
59h 00min
CDG - SYD
1/2
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
59h 40min
ORY - SYD
1/2
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
59h 15min
CDG - SYD
15/2
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
59h 40min
ORY - SYD
15/2
lun.
3 escales
Plusieurs compagnies
59h 40min
ORY - SYD
13/1
mer.
2 escales
British Airways
37h 20min
CDG - SYD
23/1
sam.
2 escales
British Airways
37h 40min
CDG - SYD
1/2
lun.
2 escales
British Airways
28h 40min
CDG - SYD
12/1
mar.
2 escales
British Airways
24h 20min
CDG - SYD
16/2
mar.
1 escale
Etihad Airways
22h 05min
CDG - SYD
6/12
dim.
2 escales
Emirates
26h 35min
CDG - AKL
9/1
sam.
1 escale
Singapore Airlines
34h 35min
CDG - AKL
9/12
mer.
2 escales
Turkish Airlines
40h 40min
CDG - SYD
12/1
mar.
1 escale
Air France
26h 05min
LYS - PPT
Plus de résultats
-
1
  • Aller-retour
  • Aller simple
  • Multi-destinations
  • Générateur de voyages
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
  • Mixte
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première
Économique
  • Économique
  • Économique premium
  • Affaires
  • Première